| |
B&P Braun & Partners: új szervezet és vizualitás |
2010.02.18 |
A B&P Braun & Partners a közelmúltban továbbfejlesztette szolgáltatási és termékpalettáját, létrehozva a Branding, a Corporate and Public Affairs, a CSR Management, a Knowledge Management és a Reputation üzleti egységeket.
|
2010. február 17-étől a vállalat új logót és vizuális megjelenést is használ, amely a korábbinál jobban fejezi ki az önálló, de egymást kiegészítő szolgáltatásokat. Ugyanez a szervezet és arculat jelenik meg a külföldi leányvállalatoknál is, közülük elsőként Romániában.
„A 2009-es évben dinamikusan bővülő üzleti portfoliónk és a 2010-ben induló fejlesztések miatt nem hagyhattuk érintetlenül a B&P Braun & Partners Magyarország szervezetét és megjelenését sem. Az új struktúra elemei egyértelműbben mutatják meg szolgáltatásainkat, s jobban illeszkednek a piaci igényekhez. A vállalatot megjelenítő új vizualitás pedig egyszerre teremt friss, szerethető és rugalmas formavilágot” – mondja Braun Róbert ügyvezető igazgató.
Az új arculatot a B&P Braun & Partners Branding dolgozta ki.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
|
|