| |
24 órás problémamegoldó szolgáltatás a Brothertől |
2010.02.17 |
Bemutatkozik a megújult Brother Solutions Center. A Brother, a nyomtatók és kommunikációs eszközök területén piacvezető gyártó tovább erősítve ügyféltámogató rendszerét mutatja be megújult támogatói oldalát.
|
A Brother tovább fejlesztette webes felületű támogatást nyújtó szolgáltatását, így a leggyakrabban felmerülő problémákra azonnal választ találnak a felhasználók, ha ellátogatnak a megújult www.brother.hu oldalra, és a „Szerviz és Megoldások” ábrára kattintva belépnek a Brother Solutions Center oldalára.
A szintén frissült tartalommal jelentkező www.brother.hu oldalon mostantól akár mini videó formátumban és megtekinthetjük a legújabb LED technológia működését, vagy egyéb technikai útmutatókat, termék tulajdonságokat bemutató kis „film” formátumban elsősorban a legújabb lézer termékeknél.
A Brother Solutions Center, egy olyan univerzális tudástár, ami lehetőséget teremt a gyors problémamegoldásra, és a felhasználók támogatására a nap 24 órájában. Kezelőfelületét úgy alkották meg, hogy a leghatékonyabban segítse még azokat is, akik nem járatosak a számítástechnika világában, mindazonáltal a szakértő látogatóknak is szolgálni tudjon aktuális információkkal.
A szóban forgó készülék kiválasztása után lehetőség nyílik az ingyenesen elérhető segédprogramok, az illesztőprogramok, driverek, és rendszerfelügyeleti megoldások letöltésére, a GYIK - leggyakrabban feltett kérdések válaszainak megismerésére, a részletes műszaki leírás megtekintésére, és a kézikönyvek letöltésére. A kiválasztott modell oldalán a következő lehetőségekből választhatunk.
Választásunk után egy könnyen kezelhető felületre jutunk, ahol kiválaszthatjuk, letölthetjük a kívánt szolgáltatást, vagy választ találhatunk kérdéseinkre.
„Igyekeztünk olyan kezelőfelületet és modulokat, egységeket kialakítani, amelyeket mind a gyakorlottabb üzleti mind az otthoni felhasználók egyszerűen használhatnak, és könnyen eligazodnak a hasznos információk és lehetőségek között. Az itt megtalálható információkat folyamatosan frissítjük, és igyekszünk hasznos tudástárat biztosítani a vásárlók/felhasználók részére. A gyakran feltett kérdések részt frissítjük a leggyakrabban és ezen egységhez szívesen vesszük a felhasználói véleményeket, javaslatokat is. Reméljük, hogy ezzel a szolgáltatásunkkal is kiegészíthetjük az eddig kínált megoldásainkat, ügyfeleink szolgálatában.„- nyilatkozta Szabó Krisztina, National Sales Manager - Brother Hungary.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
|
|