A piacvezető kereskedelmi csatorna heti főműsoridős átlaga 30,3 százalék volt, míg a TV2 19,5 százalékot ért el a célcsoportban. Bronzérmes lett a Viasat3 5,6 százalékos közönségaránnyal.
A negyedik az MTV lett 4,8 százalékkal, az ötödik 4,4 százalékkal a Film+, de még a hatodik Cool TV is jól szerepelt 4,1 százalékos átlagos főműsoridős közönségarányával.
Természetesen a fair play szerint meg kell említeni, hogy a TV2 esélyeit jelentősen rontotta, hogy csütörtökön este az ORTT határozata nyomán másfél órás adásfelfüggesztést hajtottak végre.
A hét legnézettebb műsora az RTL Klub vasárnap esti szupermozija, az Amerikai taxi lett, amelyet az RTL Hírek adásai és a Barátok közt epizódjai követnek, de az első tízben ott van a képernyőre frissen visszatért Vacsoracsata pénteki adása is.
A hét legnézettebb heti sorozata a szintén új évaddal visszatérő A mentalista lett.
A hét egyik legjobban várt küzdelmét a Heti hetes nyerte. Kevéssel ugyan, de több nézője (449 466) akadt, mint Hajdú Péter a TV2-re költözött Frizbijének (437 361) a kereskedelmi célcsoportban és a teljes lakosságban is.
Ám mivel a műsorok nem pont egymással szemben futottak, megnéztük, hogy hogyan állt a verseny, amikor szemtől szemben harcoltak a humor nagyágyúi és a showman. Ekkor 28,5% kontra 27,3% az állás az RTL Klub 10 éves műsorának javára (18-49 közönségarány).
|