"A Grayling feladata lesz a vállalati kommunikációs tevékenység végzése, a Magyar Telekom >T< márkájának, mint corporate brandnek a kezelése, a vállalatcsoport és a >T< márka ismertségének és elismertségének növelése, a telekommunikációs vállalat innovációban, fenntarthatósági törekvéseiben, társadalmi és gazdasági szerepvállalásaival elért eredményein keresztül" - mondta el Varga Mihály, a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója.
"A széleskörű nemzetközi háttérrel és helyi tapasztalattal rendelkező Grayling e folyamatosan kihívásokat támasztó időszakban a megszokottól eltérő - többek között a közösségi médiát is magába foglaló - újfajta szemlélettel kívánja ügyfelei kommunikációját segíteni. Fantasztikus siker és jelentős szakmai elismerés, hogy ezt az új látásmódot Magyarország legnagyobb telekommunikációs vállalata, a Magyar Telekom is felismerte." - nyilatkozta Ábrahám Gergely, a Grayling magyarországi vezérigazgatója.
|