A Fujitsu jelenleg Japánon kívül minden főbb piacán forgalmazza népszerű LIFEBOOK noteszgépeit. Az energiahatékony ESPRIMO asztali PC-ket és a dinamikusan változó IT-infrastruktúrákhoz tervezett CELSIUS munkaállomásokat jelenleg az EMEA-régióban, valamint – Japán kivételével – az ázsiai és csendes-óceáni térségben értékesíti.
A három termékcsoport a 2010-es pénzügyi év első negyedévében jelenik meg Japánban, kiváltva a korábbi FMV-BIBLO noteszgép-, FMV-DESKPOWER asztaligép- és az FMV-TEO szórakoztató PC-sorozatot.
A terméknevek eredete, logók és szlogen
A LIFEBOOK elnevezés a Fujitsu ügyfelekkel ápolt szoros kapcsolatára utal – a cég az otthoni felhasználóktól a vállalatokig, életre szóló noteszgép-szállító partner (LIFE PARTNER) kíván lenni minden ügyfélszegmens számára.
Az ESPRIMO név a Fujitsu megbízható asztali gépeihez társított jellemzők – az „ESPRIT”, „EXPRESS” és „PRIME” (kb. intelligencia, gyorsaság, tökéletesség) – összevonásából született. A CELSIUS elnevezés azt fejezi ki, hogy a Fujitsu munkaállomásai a komoly követelményeket támasztó és dinamikus működési környezetben is tartós teljesítményt nyújtanak.
Globális márka globális ügyfeleknek
A helyi igények minél jobb kielégítését szem előtt tartva a Fujitsu hagyományosan eltérő marketingstratégiát, és azon belül eltérő termékneveket alkalmazott az egyes régiókban. A globális PC-üzletág kiterjesztésével azonban szükségessé vált a PC-terméknevek egységesítése a konzisztens megjelenés és a Fujitsu márka erősítése érdekében.
A személyi számítógépeiknél globálisan egységes bevezetést igénylő vállalati ügyfelek számára előnyös az egységes kínálat és az integrált támogatási struktúra. A külföldre is utazó és ott dolgozó ügyfelek ezután a világon mindenütt ugyanazt a magas szintű ügyféltámogatást és szolgáltatást vehetik igénybe a Fujitsutól.
|