Új termékek és egyedi festési megoldások bevezetéséhez keresett meghívásos tenderen reklámügynökséget a magyar tulajdonú, évente több mint 34.000 tonna festéket gyártó és forgalmazó Poli-Farbe Vegyipari Kft. A tenderen csak magyar ügynökségek vettek részt, ám a cég nem kívánta megnevezni őket.
A győztes a KRQ Communications lett. A kommunikációs ügynökség feladata lesz a Poli-Farbe televíziós image-kampányának megvalósítása, tv-szpot gyártása, a print és online kampányok kreatívjainak elkészítése, a médiavásárlás, illetve a vállalat kiemelt rendezvényeinek megszervezése és a PR-kommunikációjának fejlesztése.
Az ügynökség nem ismeretlen a Poli-Farbe számára, tavaly közösen szerveztek média- és pr-kampányt a Platinum Kid bababarát festék számára, amelynek Gombos Edina televíziós műsorvezető volt a reklámarca.
A KRQ ügyfelei között tudhatja a Poli-Farbén kívül az MBT és a Joya, Joyssy cipőmárkát, a Seikót, a Pumát, a Laicát és a Praktikert. Az ügynökség előszeretettel dolgozik reklámarcokkal, legutóbb például Reviczky Gábor színművészt „csábították vissza” a Praktikerhez, de a festékgyár és Gombos Edina kapcsolatát is szeretnék továbbgondolni.
|