A Peugeot 39 tagból álló értékesítési hálózata 2 906 új gépjárművet értékesített a magyar piacon 2009-ben, ami 4,13 százalékos piaci részesedést jelentett, így a
9. helyen végzett a márkák közötti versenyben.
A Magyarországon 2009-ben forgalomba helyezett Peugeot gépjárművek 68 százaléka személyautó, 32 százaléka pedig haszonjármű volt.
A Peugeot személyautók közül legnagyobb arányban, 36 százalékban, az alsó-középkategóriás modellek (308, 3008, Partner szg.) találtak gazdára. A 308-ból összesen 670 darab kelt el, ami a Peugeot személyautó eladások 23,1 százalékát teszi ki. Ezt követi a 2009 szeptemberében megújult 207, amelyből 416 kelt el az év során.
A haszonjármű piacon a Peugeot 942 darabos eladással, 8,9 százalékkal részesedik a magyarországi haszonjármű eladásokból. A pick-up-ok nélküli piacon (a márkának nincs pick-up-ja a haszonjármű kínálatában), pedig 11,7 százalékkal.
Az értékesített Peugeot haszonjárművek 43 százaléka Boxer volt, melyből 407 darab talált gazdára 2009-ben.
2010-ben több újdonság is bemutatkozik Magyarországon. 2010 márciusában a Peugeot családi egyterűje az 5008, majd nyáron a RCZ sport kupé. Az újdonságoknak és a Peugeot jó ár-érték arányú modell kínálatának köszönhetően 15 százalékos eladás növekedéssel számol a Peugeot Magyarországon.
|