Az Arena Plaza trendet indított azzal, hogy 2009. december 12-én megkezdte az „Arena Plaza Ajándékkártya” forgalmazását. Az időzítés nem véletlen, hiszen a feltölthető ajándékkártya sokak számára jelenthet megoldást a karácsony előtt jelentkező rohangálós-kapkodós tanácstalanságban. Ezt a bevásárlóközpont által készített internetes közvélemény-kutatás eredményei is alátámasztották.
Ajándékozni sosem könnyű. A karácsonyi lidércnyomás pedig az ötlettelenség és az eltelt idő szorzatával egyenes arányban növekszik. A legnehezebb mindig olyasvalakit meglepni, akinek mindene megvan vagy esetleg kifürkészhetetlenek az óhajai. Ilyen esetben a csomagba gyakran olyan dolgok kerülnek, mint egy nyakkendő, tusfürdő, gyertyatartó vagy fényképalbum és még megannyi személytelen meglepetés, amely rögvest a meghitt pillanatot követően alaposan rá is cáfol a meglepő jelzőre.
A most debütáló Arena Plaza Ajándékkártya igazán nyugodttá teheti nemcsak az ajándékozást, hanem az ezt megelőző beszerző versenyfutást is. A bevásárlóközpont felmérése* során a 300 fős minta 39%-a nyilatkozott úgy, hogy szívesebben adna vásárlási ajándékutalványt, mivel így a megajándékozott valóban azt veheti meg majdan magának, amire igazából vágyik. A megkérdezettek csupán 4%-a adna készpénzt szeretteinek, tehát – köszönhetően a már rendelkezésre álló ilyen elegáns megoldásoknak is – az izzadt bankók a legszentebb ünnepen többnyire a pénztárcákban maradhatnak. Az ajándékkártya egyszerű, de ugyanakkor elegáns megoldás abban az esetben is, ha előzetesen nem sikerült pontosan felderítenünk az igényeket. Az ízlésünk sem feltétlenül találkozik mindig a szeretteinkével és nem szerencsés, ha pont szenteste kél lila dalra egy nyakkendő.
Meglepő eredményt hozott a karácsonyi ajándékbeszerzésre vonatkozó kérdés. A megkérdezettek 83%-a lehetőleg mindent egy helyen szeretne megvásárolni. Az Arena Plaza Ajándékkártya előnye, hogy a bevásárlóközpont szinte bármelyik üzletében felhasználható, tehát a felhasználója vagy a megajándékozott valóban teljes szabadságot élvez a karácsonyi meglepetése kiválasztásánál. Üzlet- és márkafüggetlen, így gyakorlatilag szinte bármilyen – az Arena Plazában kapható – termék megvásárolható a kis plasztikkártyával. A felmérésben részt vevők 39%-a inkább választana ilyen megoldást, Budapest legnagyobb bevásárlóközpontja – melyet Közép-Kelet Európában is a legnagyobbak között tartanak számon – pedig minderre lehetőséget nyújt.
Az Egyesült Államokban már régóta bevett szokás a kedvenc márkák vagy üzletek kártyáinak ajándékozása. A bevásárlóközpontok a tengerentúlon hamar csatlakoztak ehhez a módszerhez, a logózott kis műanyaglapocska mögé téve a teljes termék- és üzletválasztékukat. Az Arena Kártya Magyarország első MasterCard ajándékkártyája: kinézetre egy elegáns, egyedi külsejű bankkártya, amely felhasználható a bevásárlóközpont összes olyan üzletében, amely a kártyakibocsátó termináljával fel van szerelve. Az ajándékkártya megvásárlása nem ró többletköltséget az ajándékozóra: tetszés szerint 2.750 és 335.000 forint közötti összeg tölthető fel a kártyára, amely teljes egészében felhasználható. A kártya birtokosa egyenlegét bármikor ellenőrizheti online a bevásárlóközpont honlapján, telefonon az Arena Plaza call-centerén keresztül vagy helyben, a pláza információs pultjainál.
A böngészője lehet, hogy nem képes ezt a képet megjeleníteni.
Az Arena Plaza Ajándékkártya ideális ajándék szeretteinknek, de ötletes és egyszerűen beszerezhető megoldást nyújthat vállalkozások számára is a karácsonyi ajándékozás idején. A kártyával az Arena Plaza szinte teljes áru- és üzletválasztéka elérhető, amely nem elhanyagolható szempont, tekintve, hogy a bevásárlóközpont a karácsonyi időszakban már 100%-os kihasználtsággal várja a vásárlókat.
A karácsonyi időszakban a kártyát ingyenes díszcsomagolásban értékesítik az Arena Plaza információs pultjainál.
|