A hiba észlelését követően a rendszerszállítóval közösen még éjjel azonnal megkezdődött a hibaelhárítás, amelynek eredményeként a szolgáltatás délután fél 4-re az ország egész területén helyreállt, fennakadások már csak egyedileg lehetségesek.
Ilyen esetekben a hálózatra történő ismételt feljelentkezés érdekében a szolgáltató azt kéri, hogy az előfizető kapcsolja ki majd be készülékét.
A Telekom a helyzetben minden szükséges lépést megtett, és természetesen a hálózati hibából eredő kötelezettségeit is megvizsgálta.
Ennek alapján megállapítható, hogy bár a szolgáltatás kiesése miatt kötbérfizetési kötelezettség nem áll fenn, de az ügyfeleket érintő, szokatlan és váratlan kényelmetlenségre tekintettel később részletezett módon előfizetőnként 10, hálózaton belül lebeszélhető percet biztosít díjmentesen.
A díjmentes percek felhasználásáról a szolgáltató hamarosan további tájékoztatást ad.
A Magyar Telekom ezúton ismételten köszöni ügyfelei megértését és türelmét.
|