A dm drogérialánc 2009. november 19-én legújabb, budaörsi üzlete nyitásával 254-re növelte üzleteinek számát Magyarországon. Az expanzió az ország egész területén töretlen. A fővárosi üzletek jelentősége különösen nagy, ami az üzletek számából, forgalmából és a hálózatban dolgozók arányából is kiolvasható. A 2008/2009-es üzleti évben elért – az előző évhez képest 5,46 százalék növekedést mutató - 63,7 milliárd forintos forgalom 60 százalékát a fővárosi üzletek bonyolították.
|
A budapesti dm üzletek 2009. októberi adatok alapján 433 főt foglalkoztatnak, ami a teljes üzlethálózat dolgozói állományának közel 30 százalékát teszi ki. Az üzletek 26,7 százaléka a fővárosban található.
A jelenlegi 68 fővárosi üzletből a legtöbb, 28 egység, frekventált belvárosi utcákról nyílik. A bevásárlóközpontokban 20 üzletet működtet a dm, ebből hét a belvárosban, 13 a külvárosban található. A budapesti lakótelepeken 11 dm üzlet várja a vásárlókat, a szakáruházakban pedig 9 üzlet működik. A fővárosi üzletek összesen mintegy 17 780 m2 alapterületen szolgálják ki a vásárlókat.
Az elmúlt két hónap alatt öt új üzletet nyitott meg a magyarországi dm, ebből két egységet a fővárosban: október 15-én a II. kerületben, a Bécsi út 33-35. szám alatti Bécsi Corner üzletházban, majd ez követően november 11-én a XI. kerületi Allee bevásárlóközpontban.
Október 29-én a győri Dunacenter bevásárlóközpontban, november 17-én a Nagykanizsán, november 19-én a Budaörsön megnyitó üzlettel bővült a drogérialánc Magyarországon. A nyitás alkalmából minden új üzlet három napig tartó 15%-os kedvezménnyel, és több mint 11.000 termékkel várta a vásárlóközönséget.
Természetesen ezekben az üzletekben is lehet jelentkezni a dm active beauty törzsvásárlói programra, mely a kedvezmények rendkívül széles skáláját kínálja, a 15%-os vásárlási kedvezménytől az utazási ajánlatokig.
A dm üzletekben bio élelmiszerek széles választéka kapható, ami az egészségmegőrzés filozófiáját tükrözi. 2009 nyarán bevezetésre került az Alnavit gluténmentes termékcsalád, mely elsősorban a lisztérzékenységben szenvedőknek kínál nagyobb választékot a magyar piacon. A gluténmentes termékek csak bizonyos üzletekben kaphatók.
A dm filozófiájában a fenntarthatóság is fontos szerepet játszik. 2009 novemberében, a Fenntarthatóság Napján, a német dm cégvezetője Angela Merkeltől vehette át a kitüntetést, mely a dm alverde natúrkozmetikai termékcsaládját díjazta.
Az alverde márkát a szakmai zsűri Németországban a fenntarthatóság elvét leginkább követő három márka közé sorolta. A fenntarthatóságot tükrözi, hogy a termékek természetes összetevőket tartalmaznak, és környezetbarát eljárással készülnek. Ezt garantálja a csomagoláson található „BDIH” logó, melyet csak azok a termékek viselhetnek, melyeket a Német Ipari és Kereskedelmi Szövetség „ellenőrzött natúrkozmetikumnak” minősít.
A minőség, a széles választék és a változatos kedvezmények sok vásárlót vonzanak a dm üzletekbe.
|