Az együttműködés alapja az a közös meggyőződés volt, miszerint rengeteg értékes vállalkozás és márka van Magyarországon, amelyik még nem mutatkozott be a piacnak, nem rendelkezik kellő ismertséggel, pedig a reklámozás elengedhetetlen kelléke egy hatékony növekedési stratégiának.
"Cél, hogy megmutassuk: a kisebb kommunikációs költségvetéssel rendelkező vállalatok számára sem elérhetetlen egy magas presztízsű szakmai magazin vagy a televízió alkalmazása egy termék bevezetéséhez, csupán megfelelően kialakított, célcsoportorientált kampányra, és szakmai háttére van szükség" – mondta el Vidus Gabriella, az R-time ügyvezető igazgatója.
"Ezen célkitűzés figyelembevételével októberben indult útjára az a közös rovat, melyben a tévhitek tisztása mellett, többek között a nézettség-, olvasottság méréssel és a hatékony kommunikációs kampánytervezéssel is foglalkozunk" – mondta el Stipsicz Károly, a Haszon Lapkiadó Kft. vezetője. "Az információk átadásának kiváló felülete a Haszon, hiszen a magazinnak a kis-és középvállalkozások folyamatos, naprakész és hiteles tájékoztatása, az gazdasági élet vállalkozókat érintő területeinek bemutatása, a potenciális üzleti lehetőségek felvázolása a missziója" – tette hozzá.
A megállapodás részeként a további tervek között szerepel egy közös tréningsorozat megszervezése is, ahol a résztvevőknek még több információval, iránymutatással tudnak majd szolgálni a print média és a televízió előnyeiről és esettanulmányokon keresztül nyílik lehetőség a gyakran elkövetett hibák és a sikeres kampánytervezés elemzésére.
|