A SPAR Magyarország Kft. 2009. november 5-én vezette be a magyar piacra a gluténérzékenyek és laktózintoleranciában szenvedők számára megoldást kínáló SPAR free from sajátmárkás termékcsaládot.
A termékbevezetést támogató kampány szerves része a web 2.0-s megoldást alkalmazó online tesztelési kampány, melynek célja a vásárlók véleményének megismerése az új termékcsaládról.
A SPAR free from online terméktesztelési kampányra 2009. november 12-30. között jelentkezhetnek a gluténérzékenységben és/ vagy laktózintoleranciában szenvedők a http://www.hu.sparfreefrom.net/signup/ weboldalon.
A SPAR a jelentkezők megadott adatai alapján 2009. december 3-ig választja ki azt a 25 személyt, akik a SPAR free from termékekkel kapcsolatos tapasztalataikról beszámolnak. A tesztelés ingyenes, a kiválasztott tesztelők ugyanis SPAR utalványt kapnak, a termékekről írt tesztbeszámolókat pedig 2009. december 31-ig kell elküldeniük.
A tesztelők beszámolói a http://www.hu.sparfreefrom.net/signup/ honlapon vagy azon a liszt- és/ vagy tejcukorérzékenységgel foglalkozó fórumon jelennek majd meg, ahol a jelentkező egyébként aktív tag.
|