Egyedülálló szakértelem a divat területén, széles és kiváló minőségű termékválaszték – a VAN GRAAF egyszerre testesíti meg a teljesítményt és a színvonalat. A VAN GRAAF széles vásárlóközönséget céloz meg egyedi márkastruktúrájával, mely számos prémiumkategóriás terméket kínál, melyek között a klasszikus, a trendi, az üzleti vagy épp a szabadidős stílust kedvelő látogatók közül mindenki megtalálja a kedvére valót.
A divat szerelmesei közel 100 olyan márka közül választhatnak a ruházati osztályokon és a lifestyle zónákban, mint a Bench, a Betty Barclay, az Esprit, a Barbour, a Wellensteyn, a Fracomina, a Gerry Weber és a Marie Lund. Ezen felül a VAN GRAAF-nál „üzlet az üzletben” rendszerben saját márkás részleget kapott a Tommy Hilfiger, a Polo Ralph Lauren és a Paul & Shark.
A VAN GRAAF nem csak széles márkaválasztékot képvisel, hanem a méretek, a szabásvonalak, a színek, a minőség és az árkategória széles kínálatát is nyújtja. A budapesti üzletben a nyitás alkalmából különleges akciókkal várják a vásárlókat, akik a nyitás napján akár 30%-os kedvezménnyel is vásárolhatnak a divat házában, a VAN GRAAF-ban.
A vállalat célja, hogy új mércét állítson fel: nem csupán széles és szakértelemmel összeválogatott szortimentjével, de üzletének megjelenésével is. A VAN GRAAF üzletek koncepciója egyszerű: nemzetközi design, innovatív fénytechnika és légkondicionálás, modern légkör.
A vállalat stratégiájának legfőbb célja, hogy a vásárlást exkluzív élménnyé varázsolja a VAN GRAAF üzletek látogatói számára. Mindezt a szívélyes atmoszférát hitelesíti az exkluzív szakértői tanácsadás, mellyel a VAN GRAAF magasan képzett, szakmájuk iránt elkötelezett és saját részlegükön szakértő munkatársai segítik a vásárlást: személyre szabott professzionális tanácsokkal támogatják a vásárlókat, hogy hozzáértő segítséggel közösen megtalálják a vásárló számára legmegfelelőbb öltözködési stílust.
Az elegáns üzletben minden a vevők kényelmét szolgálja: a hívogató pihenőterek, a felfrissülést segítő ivóvíz, a mozgólépcső, de az átfogó szolgáltatások sorát az ingyenes díszcsomagolás mellett a VAN GRAAF-nál még azzal is kiegészítették, hogy igény esetén az üzlet munkatársa akár taxit is rendel a vásárlónak.
A VAN GRAAF mottója „Megnyerő minőség”, mely a vállalat filozófiáját testesíti meg, és olyan irányadó értékeinek forrása, mint a minőség, az őszinteség, a jó stílusérzék és a szenvedély.
|