A T-Home televíziós szolgáltasai iránti fokozott érdeklődés a márka tévépiaci részesedésében is bővülést eredményezett: mára közel 19 százalékra növelte piaci részét, és a „szelet“ folyamatosan nővekszik.
„A hazai távközlési piac és a fogyasztói szokások átalakulásával a képernyők egyre fontosabb szerepet játszanak az életünkben: éppen ezért büszkeséggel tölt el, hogy minőségi szolgáltatásainknak köszönhetően egyre többen választják a T-Home valamelyik tévészolgáltását, és így folyamatosan erősödik jelenlétünk a tévépiacon“ – mondta Winkler János, a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgató-helyettese.
A hagyományos televíziózást gyökeresen átalakító IPTV szolgáltatást hazánkban elsőként a T-Home (illetve jogelődje, a T-Online Magyarország) indította el 2006 novemberében, és kereskedelmi forgalomban is egy ideig kizárólag ez a márka nyújtott IPTV szolgáltatást.
Az edukációs időszakot követően, a T-Home piacra lépésével az előfizetők száma lendületesen emelkedett: a brand bevezetése utáni első hat hónapban megduplázódott az egy évvel korábbi adathoz képest, és az előfizetőszám ma már meghaladja az 55 ezer főt.
Az interaktív televíziózás élményét kínáló szolgáltatás iránti megnövekedett érdeklődés többek között az olyan forradalmi újdonságokoknak köszönhető, mint a megállítható, visszatekerhető élő televíziós adás, a rendkívül gazdag, több mint 500 mozifilmet tartalmazó, akár már tévépremier előtt kínáló Videotéka (VoD), az elektronikus műsorújság, a gyerekzár valamint a nyelvválasztás opciója.
Igazi különlegességként a szolgáltatás – a tévé távirányítóján pár gombnyomással elvégezhető felvételen kívül – mobiltelefonról vagy internetről egyaránt elérhető, előre programozható műsorrögzítésre is lehetőséget biztosít.
Az IPTV elmúlt időszakban elért eredményei mellett a múlt év novemberében bevezetett műholdas Sat TV várakozáson is felül teljesített, és a Kábel TV iránt is változatlanul élénk a kereslet.
A jelenleg több mint 130 ezer előfizetővel rendelkező Sat TV szolgáltatás kedvező piaci fogadtatásában kiemelkedő szerepet játszik annak digitális hang és képminősége, széles csatornaválasztéka, elektronikus műsorújságja, a HD minőségben elérhető csatornák esetében HD-minősége, és nem utolsó sorban versenyképes ára.
Az elért sikerben kiemelt szerepet játszik a T-Home márka sikeres piaci bevezetése, valamint az, hogy a Magyar Telekom a hazai piacon egyedülállóként működik úgynevezett három képernyős vállalatként: jelenleg kizárólag ez a cég nyújt a T-Home és a T-Mobile márkája révén, vezetékes és mobil hálózatán tévét, internetet és telefont (double- tripleplay szolgáltatás).
|