November 1-jén találkozhatnak először a magyar nézők a Discovery World új arculatával, és december 13-án ugyanezen a csatornán mutatkozik be először ARDI, a világ legidősebb – nemrég felfedezett – ismert emberelődje az európai közönségnek – jelentette be a Discovery Networks Central Europe (DNCE).
A megújult csatorna december 13-án, vasárnap 20.10-kor egy dokumentumfilm- különlegességgel jelentkezik: Európában elsőként itt mutatkozik be Ardi, az etiópiai női emberelőd. A lelet jelentősége kiemelkedő: felfedezése eredetünket és magát az evolúciót is új megvilágításba helyezheti.
Az Adipithecus ramidus fajba tartozó Ardi 4,4 millió éve élt, maradványait az Afar-térségben találta meg egy elit tudóscsapat, melynek 15 évre volt szüksége, hogy gondos munkával összerakják Ardit és elveszett világát.
A Discovery World két órás dokumentumfilmje, a DISCOVERING ARDI a leletet és az azon dolgozó tudóscsapat munkáját mutatja be a kezdetektől egészen a felfedezés nyilvánosságra hozataláig.
A Middle Awash Projekt és a Primay Pictures of Atlanta közös filmje helyi felvételek és számítógépes grafika segítségével tárja fel előttünk a múltat, a Discovery pedig egy külön weboldalt szentel a témának, melyen további érdekességeket tudhat meg az érdeklődő közönség.
A Discovery World lenyűgöző ismeretterjesztő filmjei és sorozatai (Tutanhamon 2.0, A Kennedy-gyilkosság, Olasz nácik - színesben, Tomboló világ) választ adnak a hogyan, a mit és a miért kérdésekre, szemléletesen és közérthetősen magyarázva a minket körülvevő világ izgalmas eseményeit.
Az új arculat, melynek markáns jegye az újraformált logó, a felnőtt közösség igényeihez alkalmazkodik, és hűen tükrözi a műsorok hangulatát. A műsorok közti átvezetések a világ látványos tájait és különleges lakóit mutatják be természetes fényben, így azok eredeti szépségükben jelennek meg a felvételeken.
A Discovery World célközönsége a szenvedélyes, ismeretre szomjazó néző, akit érdekelnek a világ eseményei. A megújulás összhangban áll a cég on-air stratégiájával is: külön hangsúlyt fektettünk a Discovery márka értékeinek vizuális megjelenítésére, a nézőközeliség megőrzésére – nyilatkozta Leszek Zaborowski, Director of Channels, DNCE.
A Discovery a csatorna megújulását értékesítési és direct mail kampánnyal is támogatja.
|