A P7S1 cégcsoport TV3 néven indít új szórakoztató női csatornát Magyarországon 2010. január elsejétől. A névválasztást a P7S1 nemzetközi tapasztalatokra és saját kutatási eredményeire alapozta, és a vezető tévécsatornáknál bevett trendet követi: e szerint egy szám szerepel a csatorna nevében.
A cégcsoport magyarországi terjeszkedése következtében megjelenő új csatorna így kapta a TV2 után a TV3 nevet.
A P7S1 felismerte, hogy pozícionálást és nézőbázist tekintve nincs kifejezetten női tartalmakat sugárzó csatorna Magyarországon, ezért a TV3 tematikus műsoraival elsősorban a 25-34 év közötti városi nők igényeiket szeretné kiszolgálni.
A TV3 műsorstruktúrája három pillérre épül: csatorna női célcsoportnak szóló prémium sorozatokkal, filmekkel, az angolszász televíziózásból ismert reality műsorokkal és dokumentumfilmekkel, 2010 tavaszától pedig saját gyártású szórakoztató magazinműsorral is jelentkezik.
Az új szórakoztató csatorna december közepétől sugározza tesztadását hazánkban, 2010 elejétől pedig közel egymillió háztartásban lesz fogható, és a ProSiebenSat.1 tervei szerint a jövő évi tárgyalások következtében ez a szám tovább bővül majd.
A német médiavállalat távolabbi célja, hogy a TV3-mal hosszú távon az élvonalba tartozó, érdemi és közkedvelt csatornát működtessen Magyarországon.
|