Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Ezüst EFFIE-díjat nyert a Merlin Communications

2009.11.10
Új utakon a PR hatékonyságának mérése.

A Merlin Communications november 6-án vehette át a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által kiírt marketinghatékonysági verseny díját „Társadalmi célú kampány” kategóriában.

Az ügynökség a második helyezésért járó elismerést a 2008 decemberében és 2009 januárjában folytatott „Esélyegyenlőség a fogyatékos emberek integrációja érdekében” kampánnyal nyerte el.

Idén is kiosztották a reklámszakma legrangosabb díját. A 2009-es hazai EFFIE-n 84 pályaművet értékelt a közel 80 fős szakmai zsűri, a pályázatot 11 kategóriában nyújthatta be megbízó vagy ügynökség.

Az EFFIE az egyetlen olyan szakmai díj, amely a reklám mögötti valódi célt, az eredményességet díjazza. Ezért a díj birtoklása a Merlinnek nemcsak rang és elismerés, hanem a hatékony és eredményes PR-munka bizonyítéka is egyben, melynek jelentősége a jövőben egyre növekvő fontosságú lesz.

A döntőbe jutott 43 pályamű között az ezüstérmes kampány rövid távú célja volt társadalmi párbeszéd generálása a fogyatékos emberek problémáiról a médiában és az online közösségek hálózatán, hosszú távon pedig a fogyatékos emberek társadalmi integrációjához szükséges szemlélet formálása, az attitűd megváltoztatása, a diszkrimináció csökkentése, megfelelő mennyiségű és minőségű adatgyűjtés elindítása.

A kampány sikerét bizonyítja, hogy a tényleges médiabüdzsé háromszorosának megfelelő médiaértéket sikerült megvalósítani, az ügynökség 120, a téma által generált megjelenést ért el. A hatékony PR munkának köszönhetően számos megkeresést és interjú lehetőséget kaptak ismert fogyatékos személyiségek, művészek, paralimpikonok is.

A társadalmi párbeszéd beindulását segítette a kampányhoz kifejlesztett információs blog is, melynek célja volt a véleménynyilvánítási lehetőséget nyújtani mindenki számára. A reklámfilmeket a youtube-on 74.000-en nézték meg.

A fogyatékkal élők elfogadásáért indított komplex kampányon a Merlin Communications az ACG.HEY, a Grey Worldwide Hungary és a Mediaedge:cia Hungary ügynökségekkel dolgozott együtt.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu