A McCann Paris Robert Rodriguez által rendezett tv-szpotjában George Clooney éppen egy új, stílusos Nespresso kávégépet készül vásárolni, amikor rázuhan egy zongora, és meghal. A túlvilágon John Malkovich-csal találkozik, aki felkínálja neki a visszatérés lehetőségét, egy feltétellel… Ha Clooney átadja neki neki újonnan vásárolt Nespresso kávégépét.
„Az új reklám a hagyományos Nespresso/Clooney vonalat követi, amennyiben George most is elbűvöli a nőket, amikor megjelenik egy üzletben” – nyilatkozta a szpotról Guillaume Le Cunff, a Nestlé Nespresso SA nemzetközi marketing és stratégiai igazgatója. „A merész és humoros történet garantáltan elnyeri majd a kávéínyencek, valamint George Clooney és John Malkovich rajongóinak tetszését. A két remek színésznek ahhoz is rendkívüli képessége van, hogy a nyugalom és az ellazulás perceivel ajándékozza meg a nézőket. Márpedig ez a Nespresso lényege – olyan, prémium minőségű adagolt kávékat kínálunk fogyasztóinknak, amelyekkel egy hétköznapi pillanat is rendkívülivé varázsolható.”
„Fantasztikus volt John Malkovich-csal dolgozni, aki most szerepel először Nespressoreklámfilmben. Malkovich nagy formátumú színész, és kiváló partnere a filmben George Clooneynak. Ráadásul régóta Nespresso klubtag, és nagyon jól ismeri a Nespresso Grands Crus termékeit. Franciaországban és az Egyesült Államokban lévő otthonában is tart egy-egy Nespresso kávégépet.”
A rajongók számára A Nespresso a háromnapos forgatás során készített további felvételeket és bónusz filmanyagokat is elérhetővé tesz weboldalán. Ezek között szerepel például egy jelenet, amelyben Clooney megpróbál kedvenc kávégépe helyett valami mást felajánlani Malkovich-nak, többek között az autóját és comoi házát.
Az új TV-reklám Európában és Ausztráliában kerül a csatornák műsorára, november 6-tól.
|