Az Indesit Company kisebb volumenben a 3 éve tartó rendszeres vöröskeresztes adományozások előtt is támogatott magánszemélyeket, alapítványokat. Akkor született meg a gondolat a cég vezetésében, hogy ezt a tevékenységet nagyobb értékben, szervezettebben végezzék. Felvették a kapcsolatot a Vöröskereszttel, hiszen az ott dolgozók tudják igazán, hol kel el legjobban a segítség Magyarországon.
„Idén az Indesit Company Magyarország Kft. támogatásával is működő véradó kamion a nyári, kora őszi hónapokban 7 helyen jelent meg. Ezen felül 15 gasztronómiai fesztiválon erősítette cégünk a Vöröskereszt véradásszervező kampányát. Nagyságrendileg 40-50000 fő jelent meg a fesztiválokon, és körülbelül 1600 fő adott vért. A fesztiválok látogatóit kedvezménykuponokkal buzdítottuk véradásra. Ilyen jellegű és intenzitású segítséget a magyar véradásszervezés korábban nem nagyon kapott. A sejtésünk beigazolódott, ez az akció elsősorban a véradásszervezés kiváló motivációjaként, az Indesit Company vonatkozásában pedig inkább imázsépítő aktivitásként tett számottevő szolgálatot: nyár végéig hozzávetőleg 100 db készüléket vásároltak a kuponok segítségével” – mondja Bolváry Gellért, az Indesit Company Magyarország Kft. ügyvezetője.
Az Indesit Company utóbbi években egyre szorosabbra fűzte kapcsolatát a Vöröskereszttel, a véradásszervezéssel. A közös munka során szerzett pozitív tapasztalatok hatására a továbbiakban is együttműködik a két cég.
Mivel az Indesit marketing büdzséje az utóbbi évek során számottevően csökkent, így a cég nem szokványos, kreatív megoldások felé fordul. Idén év végén pl. egy közös karácsonyi online receptversenyt szervez a Vöröskereszttel, illetve termékek adományozásával is segít a rászorulókon.
|