Az év legjobb B2B promóciója kategóriában Arany Lollipopot nyert a TV2 BRANDcare: a kereskedelmi csatorna nyári vitorlásversenyére tervezett kreatív meghívó a Mercedes, a Törley, a Nespresso és az LG koncepcióit utasította maga mögé.
A médiaügynökségeknek szervezett VI. TV2 vitorlásversenyre közel 80 meghívott vendég kapott a különleges megjelenésű, antikolt papírra nyomott meghívóból, amelyet egy bedugaszolt BRANDcare emblémás üvegbe zártan kaptak kézhez. Az évek óta vízen hánykolódó palack hatását keltő üzenet megidézte a vitorlásverseny alapelemét, a vizet, a meghívó hagyományostól eltérő formája pedig különleges élményt ígért a résztvevőknek.
Speciális nyomdai megoldások kategóriában egyedüli díjazottként bronzérmet szerzett a 2008-as BRANDcare kampány záróakkordjaként elkészült kompakt BRANDcare jegyzettömb, melyet év elején közel 280 médiavásárlásért felelős ügynökségi partner kapott a TV2-től ajándékba.
A füzet a BRANDcare kereskedelmi csoport által kidolgozott integrált reklámkampányok sokszínűségét idézi meg egyetlen noteszba zártan: multifunkcionális jellege révén ötvözi a naptár, a zsebnotesz, a színes jelölőkkel felszerelt jegyzettömb funkcióit, ezen felül lapozható karton előlapjain minden fontos információt tartalmaz a TV2-n lebonyolított kampányok médiafoglalásaihoz.
Mindkét koncepció ötletét a TV2 vállalati kommunikációs csapata jegyzi, a BRANDcare füzet nyomdakész anyagát és kreatívját a Carbon Group dolgozta ki.
|