Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Superbrands Szeminárium

2009.10.27
Szemináriumot szervez november negyedikén a Superbrands Magyarország, a rendezvény helyszínéül a Kempinski Hotel Corvinus szolgál. Az eseményen többek között megvizsgálják miért értékes a Superbrands cím elnyerése, továbbá, hogyan lehet profitálni a cím megfelelő használatából.

Hogyan változtak a vásárlói szokások? Hogyan értékelik a fogyasztók saját helyzetüket? Vajon mennyiben érzik a márkák a válságot? És vajon hogyan tud a jelenlegi helyzetben támaszt nyújtani egy ilyen neves elismerés? – ezen kérdésekre is keresik a választ a szeminárium előadói.

Nyitóelőadóként Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója a Program öt éves magyarországi történetéről beszél, míg dr. Serényi János a Superbrands Bizottság elnöke konkrét gyakorlati tanácsokat ad át a résztvevőknek arra vonatkozóan, hogy a belső szolgáltatási minőség, valamint a külső szolgáltatási érték miként növelhető a Superbrands minősítés segítségével, végül Szalókyné Tóth Judit, az ACNielsen Piackutató Kft. ügyvezető igazgatója a gazdasági válság márkákra gyakorolt hatásáról értekezik.

Az előadásokat követően négy esettanulmányt ismerhetnek meg a résztvevők, amelyek többek között egy magyar brand külföldi márkaépítéséről, továbbá a kisvállalkozások márkaépítési lehetőségeiről szólnak.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu