Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Arany Lollipop shortlisten a TV2 BRANDcare

2009.10.26
Két kategóriában is shortlistre jutott a Kreatív csoport idei Arany Lollipop versenyén a TV2 BRANDcare. A BTL alapú megoldásokat díjazó versenyen a legjobb nyomdai megoldások között van a sales tevékenységet támogató 2009-es BRANDcare jegyzetfüzet, B2B promóció kategóriában pedig az idei TV2 vitorlásverseny palackpostája indul a győzelemért.

A 2008-as BRANDcare kampány múlt heti Effie shortlistje után újabb rövidlistás helyezést értek el a BRANDcare kreatív koncepciói egy neves szakmai versenyen: ezúttal az év BTL megoldásait díjazó Arany Lollipopon jutott shortlistre két TV2-es nevezés.

Speciális nyomdai megoldások kategóriában került be a két legjobb közé az a kompakt BRANDcare jegyzettömb, melyet év elején közel 280 médiavásárlásért felelős ügynökségi partner kapott a TV2-től ajándékba.

A füzet a BRANDcare kereskedelmi csoport által kidolgozott integrált reklámkampányok sokszínűségét idézi meg egyetlen noteszba zártan: multifunkcionális jellege révén ötvözi a naptár, a zsebnotesz, a színes jelölőkkel felszerelt jegyzettömb funkcióit, ezen felül lapozható karton előlapjain minden fontos információt tartalmaz a TV2-n lebonyolított kampányok médiafoglalásaihoz.

A legjobb B2B promóció kategóriában shortlistre jutott a TV2 nyári vitorlásversenyére tervezett meghívó, amely a Mercedes, a Törley, a Nespresso és az LG termékeivel száll versenybe.

A médiaügynökségek képviselőinek szervezett VI. TV2 vitorlásversenyre közel 80 meghívott vendég kapott a különleges megjelenésű meghívóból, melyet antikolt kreatív papírra nyomtattunk, majd egy bedugaszolt BRANDcare emblémás üvegbe zártunk.

Az évek óta vízen hánykolódó palack hatását keltő üzenet megidézte a vitorlásverseny alapelemét, a vizet, a meghívó hagyományostól eltérő formája pedig különleges élményt ígért a résztvevőknek.

Mindkét koncepció ötletét a TV2 vállalati kommunikációs csapata jegyzi, a BRANDcare füzet nyomdakész anyagát és kreatívját a Carbon Group dolgozta ki. Az Arany Lollipop győzteseinek kihirdetésére október 27-én, kedden este kerül sor.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu