Az NRC alapítása óta aktívan részt vesz az online kutatási módszer fejlesztésében, szoftvereit széles körben használják, és fontos feladatának tekinti a piackutatási szakma hírnevének növelését is. 2006-ban útjára indított hírlevelében hónapról hónapra friss kutatási eredményeket és letölthető elemzéseket tesz közzé, valamint beszámol a legújabb, a piackutatási szakma egészét érintő eseményekről.
A vállalat növekedését a gazdasági válság sem vetette vissza, az előző év azonos időszakához képest 14%-kal emelkedett árbevétele, aminek jelentős arányát fejlesztésekre, és munkaerő-állományának bővítésére fordította.
„Egy évtized nem múlik el nyomtalanul. Úgy gondoltuk, hogy a legjobb egy ilyen 10 éves jubileum alkalmával, ha azt adjuk a piacnak, amihez a legjobban értünk: átfogó, hiteles adatokat, trendeket az internetezőkről, és néhány szakmai cikket a modern piackutatási módszerekről. Így született meg az NRC netbook 2009-es kiadványa, amely reméljük, mindenki számára hasznos adatokkal szolgál a hazai internetezők jobb megismeréséhez.” – nyilatkozta Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója, majd hozzátette – „Szeretnénk nem csak saját magunk, de ügyfeleink és partnereink számára is emlékezetessé tenni ezt az évfordulót. A netbook 2009 kiadvány az első azon ajándékaink közül, mellyel meg kívánjuk köszönni eddigi bizalmukat.”
|