A márkának kijáró gondoskodás elnevezésű arculatváltó kampány Image kategóriában mérkőzik majd a legjobb címért olyan márkákkal, mint a McDonald’s vagy a Budapest Bank.
A TV2-es kampány erejét jelzi, hogy a BRANDcare egyedüli B2B résztvevőként száll versenybe a közelmúlt legismertebb lakossági kampányaival.
A 2009-es Effie versenyben Image kategóriában a legjobbak közé került a tavalyi BRANDcare arculatváltó kampány. Az idei hatékonysági versenyre 84 pályázat érkezett, és ebből 43 jutott a zsűri elé shortlisten.
A TV2 kereskedelmi márkája egyedüli B2B résztvevőként olyan márkákkal van versenyben a legjobb helyezésért, mint a Budapest Bank, a CIB, a Boci, a McDonald’s, az Airwaves és a Heineken.
Mint ismeretes, a TV2 2005-ben fejlesztette ki és vezette be a magyar piacon a kereskedelmi márkáját, a BRANDcare-t. 2007-ben a kereskedelmi tévécsatorna anyacége, a ProSiebenSat.1 csoportszintre emelte a márkát, mely 2008 őszén a nemzetközi központ által kifejlesztett logót és a cégcsoport 10 országában egységes arculatot kapott.
Az új arculat és logó bevezetése céljából a TV2 ügyfeleit és potenciális hirdetőit valamint a médiaügynökségeket célozva 2008 őszén indította A márkának kijáró gondoskodás kampányt.
A BRANDcare kampány vizuális megjelenését a Carbon Group álmodta meg, a média tervezést és -foglalásokat a csatorna házon belül intézte.
A kampány online és print felületeken futott, a nyomtatott sajtós megjelenéseket a különleges, narancshéj tapintású papír és formalakk, valamint a decemberi megjelenések során alkalmazott exkluzív karácsonyi kreatív tette egyedivé.
|