A Krémtúró a Milli Mia desszertcsalád legismertebb tagja, amely immár 40 éve sikeres a magyar piacon. Az évtizedes múlttal rendelkező krémes túródesszert a mai receptúráját és minőségét hosszú évek fejlesztése által érte el. A négyszögletes dobozba zárt finomságon generációk nőttek fel és a ma is szívesen fogyasztják.
A népszerű Krémtúró termékcsalád idén októberben új taggal bővült, az új marcipános ízvariáns egy kis kényeztetést nyújt a borongós őszi napokban.
„A marcipán egy különleges és nagyon kedvelt édesség, amely egy kis luxust visz a hétköznapokba. Ez inspirált minket, hogy az amúgy is krémes és finom desszertünket, a Krémtúrót marcipános ízben is bevezessük. Gyermekkorunk kedvenc desszertjéből nem lehet kinőni…sőt nem is érdemes, hiszen minden doboz Milli Mia Krémtúró 2,5 dl tejet tartalmaz” - mondta Baranyai Orsolya a Milli Brand Managere.
A termékbevezetést hipermarketláncok üzleteiben szervezett ajándék promóciós kóstoltatás kíséri, valamint a novemberben polcra kerülő akciós Krémtúró multipack (3+1 ajándék) megvásárlásával az új marcipános íz ingyen is kipróbálható.
A termék piacra kerülését TV-, és eladáshelyi reklámokkal, valamint kereskedelmi magazinokban történő megjelenésekkel is támogatja a FrieslandCampina.
|