A Lufthansa immár második éve kapta meg ezt az elismerést – ezúttal a portugáliai Obidosban, október 17-én tartott díjátadó ünnepségen. A World Travel Awards 16 éves történetében az idén vettek részt a legtöbben a szavazásban: több mint 170 ezer szakember adta le szavazatát Európa legjobb utazási, turisztikai és vendéglátóipari termékeire illetve szolgáltatásaira.
„A díj jól mutatja, milyen nagyra értékelik ügyfeleink a Lufthansa márkáját és visszaigazolja cégünk folyamatos törekvését a lehető legjobb hálózati lefedettség, csatlakozás és a maximális rugalmasság biztosítására” – hangsúlyozta Dr. Karsten Benz, a Lufthansa európai értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „Nagyon kedvelik az utasok a Luthansa ‘Mobility à la Carte’ szolgáltatását, ami bevezető áron már 99 euróért is kínál retúrjegyet turista osztályra, és rugalmas üzleti kategóriás termékeink is népszerűek. Légitársaságunk utasai jegyártól függetlenül színvonalas fedélzeti kiszolgálásban részesülnek, és a világ közel 80 országának mintegy 200 városába juthatnak el a Lufthansával. Hálózatunkban több mint 100 európai város kényelmesen megközelíthető repülőtere megtalálható.”
A Wall Street Journal által „idegenforgalmi Oscar-díjnak” titulált World Travel Awards a szektor legátfogóbb és legrangosabb díjprogramja.
A World Travel Awards 1993-ban jött létre a globális idegenforgalmi és utazási szektorban nyújtott kiváló teljesítmény elismerésére és jutalmazására. A 16 éve futó program díjazottjának lenni az elképzelhető legnagyobb szakmai elismerés, amiben utazási termék ma a világon részesülhet.
|