Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Groupama Garancia Biztosító gyorsított ütemben végzi a kárfelmérést

2009.10.15
A Groupama Garancia Biztosító az elmúlt napok viharkárai kapcsán összesen várhatóan 3500 károsult ügyfelének teljesít kárkifizetést, a kárkifizetések összege a becslések szerint eléri a 200-250 millió forintot.

A Groupama Garancia Biztosítóhoz az elmúlt napok viharkárai kapcsán, csütörtökön 14 óráig 1800 kárbejelentés érkezett mintegy 100 millió forint összesített kárösszeggel. A lakásbiztosítási piac meghatározó szereplőjéhez a legtöbb kárbejelentés Hajdú, Szabolcs és Békés megyéből érkezett.

A társaság becslései alapján az említett viharok kapcsán összesen várhatóan 3500 károsult ügyfelének teljesít majd kárkifizetést, a kárkifizetések összege pedig várhatóan eléri a 200-250 millió forintot.

A társaság kárszakértői azonnal megkezdték a kárfelmérést, a károk felmérése és az adatok feldolgozása folyamatos. A károk minél gyorsabb felmérése és rendezése érdekében a Groupama Garancia Biztosító az érintett területekre koncentráltan szakembereket csoportosított át.

A nagy értékű károk, mint pl. a tetőszerkezetek megrongálódásának felmérése prioritást élvez, annak érdekében, hogy minél gyorsabban meg lehessen kezdeni a helyreállítási munkákat. A kisebb értékű, 100 ezer forint alatti károk esetén a Groupama Garancia Biztosító alkalmazza a gyorsított, telefonos kárrendezést. A kisebb károk gyorsított ütemben, 1-2 napon belül kifizetésre kerülnek, nagyobb károknál pedig szükség esetén kárelőleget fizet a társaság.

Ilyen esetekben különösen hasznos, hogy a Groupama Garancia Biztosító a Garancia-24 gyorsszervíz-szolgáltatás igénybevételére jogosult ügyfelei számára ingyenesen közvetít megbízható szakembereket, akik helyreállítják a keletkezett károkat.

A Groupama Garancia Biztosító a kárbejelentéseket folyamatosan, több csatornán fogadja: a bejelentések az ügyfélszolgálati irodákban személyesen, telefonon, faxon, vagy e-mailben illetve TeleCenteren a 06 1 467 3500 telefonszámon is megtehetőek.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu