A Groupama Garancia Biztosítóhoz az elmúlt napok viharkárai kapcsán, csütörtökön 14 óráig 1800 kárbejelentés érkezett mintegy 100 millió forint összesített kárösszeggel. A lakásbiztosítási piac meghatározó szereplőjéhez a legtöbb kárbejelentés Hajdú, Szabolcs és Békés megyéből érkezett.
A társaság becslései alapján az említett viharok kapcsán összesen várhatóan 3500 károsult ügyfelének teljesít majd kárkifizetést, a kárkifizetések összege pedig várhatóan eléri a 200-250 millió forintot.
A társaság kárszakértői azonnal megkezdték a kárfelmérést, a károk felmérése és az adatok feldolgozása folyamatos. A károk minél gyorsabb felmérése és rendezése érdekében a Groupama Garancia Biztosító az érintett területekre koncentráltan szakembereket csoportosított át.
A nagy értékű károk, mint pl. a tetőszerkezetek megrongálódásának felmérése prioritást élvez, annak érdekében, hogy minél gyorsabban meg lehessen kezdeni a helyreállítási munkákat. A kisebb értékű, 100 ezer forint alatti károk esetén a Groupama Garancia Biztosító alkalmazza a gyorsított, telefonos kárrendezést. A kisebb károk gyorsított ütemben, 1-2 napon belül kifizetésre kerülnek, nagyobb károknál pedig szükség esetén kárelőleget fizet a társaság.
Ilyen esetekben különösen hasznos, hogy a Groupama Garancia Biztosító a Garancia-24 gyorsszervíz-szolgáltatás igénybevételére jogosult ügyfelei számára ingyenesen közvetít megbízható szakembereket, akik helyreállítják a keletkezett károkat.
A Groupama Garancia Biztosító a kárbejelentéseket folyamatosan, több csatornán fogadja: a bejelentések az ügyfélszolgálati irodákban személyesen, telefonon, faxon, vagy e-mailben illetve TeleCenteren a 06 1 467 3500 telefonszámon is megtehetőek.
|