Főműsoridőben a minden este fölényesen diadalmaskodó RTL Klub heti átlagos közönségaránya 33 százalék volt, míg a TV2 mindössze 19,2 százaléknyi fiatal nézőt ültetett a képernyők elé esténként.
A harmadik helyre a Viasat3 (5,1% SHR) futott be, míg a Film+ (4,4% SHR) negyedik lett, az MTV (4,3% SHR) ötödik, a Cool TV (3,9% SHR) a hatodik. A kereskedelmi célcsoport nézőinek körében ötből négyszer volt népszerűbb Mónika, mint a TV2-es Joshi Bharat, hétből hat estén győzött az RTL Klub Híradója a leépített Tényekkel szemben.
A Vacsoracsatát Oláh Ibolyáékkal átlagosan kétszer annyian figyelték, mint Vágó Istvánt és a Párbaj zsetonjait. Masszívan verte a Fókusz a Jóban Rosszbant, a Barátok közt nézettségi magasságaiból a Celebműszak nézetlenségi mélységéig szabad szemmel nem is igen lehetett ellátni egész héten.
A Barátok közt utáni sávban egyedül Dr. House fájós lába rúgott labdába, de ez sem volt elég a főműsoridős győzelemhez: az RTL Klub filmjei, sorozatai és saját gyártású műsorai nem kegyelmeztek. Csütörtökön Fábry Sándor a 18-49 éves nézők harmadának nyomta a Showdert, szombaton pedig elindult a Csillag születik második évadának első válogatása.
A tehetségkutató, amelyben egy teremőr Freddy Mercuryvá lényegült át, egy férfi pedig medve ruhában táncolt 41,3 százalékos kiemelkedő nézettséggel futott.
Ezzel szemben a TV2 újabb műsorkísérletének első adását a teljes érdektelenség fogadta: a 18-49 évesek mindössze 15,5 százaléka nézte, ahogy Talmácsi Gábor hiányos földrajztudásáról ad tanúbizonyságot.
Vasárnap ismét a csillagoké volt a képernyő: A Csillagok háborúja III. része 37,7 százalékot hozott, míg a TV2-n a Szemtelen szemtanúk csak 27 százalékot vitt.
|