Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A fogyasztók a valódi sörízt választják

2009.10.12
Egy éve látta meg a napvilágot a Dreher Sörgyárak Zrt. portfoliójának legifjabb tagja, a Dreher 24.

A valódi sör ízzel rendelkező alkoholmentes nedű különlegessége az egyedi gyártási technológiában rejlik. A születésnap alkalmából a sörgyár kíváncsi volt a fogyasztók alkoholmentes sörrel kapcsolatos preferenciáira, és fogyasztási szokásaira.

Az online felmérésről többek között kiderül, hogy a többség a valódi, kesernyésebb sörízt részesíti előnyben, étkezések alkalmával fogyaszt előszeretettel alkoholmentes sört, és egyik kedvenc márkája a Dreher 24.

A Dreher Sörgyárak Zrt. egy éve mutatta be legújabb termékét, a Dreher 24-et. Az alkoholmentes sör különlegessége, hogy a forradalmian új gyártási eljárásnak köszönhetően igazi sörízzel és kesernyés ízvilággal rendelkezik. A technológia alapját egy természetes alapanyag, egy speciális élesztő képzi.

A Dreher 24 első évfordulója alkalmából a Dreher Sörgyárak Zrt. kíváncsi volt arra, hogy a magyar fogyasztók mit tartanak fontosnak az alkoholmentes sörrel kapcsolatban, megvizsgálta a fogyasztási alkalmakat és egyéb preferenciákat. A két hetes internetes mini-kutatáson több mint 1500 felnőtt vett részt – közel 600 nő és több mint 900 férfi.

A kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87%-a a sörízt tartja legfontosabbnak az alkoholmentes sörök kapcsán. Az ízvilág tekintetében 73%-a a kellemesen kesernyés ízű alkoholmentes söröket részesítik előnyben. A hölgyek 32%-a ellenben szereti az édeskésebb ízvilágot, míg a férfi válaszadók csupán 21%-a választana édesebb sört.

Gyakoriságot tekintve, a válaszadók 55%-a csak ritkán iszik alkoholmentes sört, azonban a férfiak 24%-a hetente akár többször is ezt választja az üdítő alternatívájaként.

A fogyasztási alkalmak vizsgálva a válaszadók 33%-a étkezések alkalmával, vagy vezetés esetén választja legtöbbször az alkoholmentes sört. A nemek megoszlását tekintve a nők 42%-a inkább étkezésekhez fogyasztja, míg a férfiak gyakrabban döntenek az alkoholmentes variáció mellett, ha még vezetniük kell. A válaszadók 8%-a munka közben is előszeretettel fogyaszt alkoholmentes sört.

Azt, hogy eddig miért nem fogyasztottak alkoholmentes sört a válaszadók 41%-a a nem megfelelő ízzel indokolta, 30%-uk azzal, hogy kevesebb helyen lehet kapni, 20%-uk pedig a kicsit magasabb árral magyarázta.

A fogyasztók sörízzel kapcsolatos preferenciáit igazolja, hogy a válaszadók 58%-a a spontán említésnél a Dreher 24-et mondta kedvenc márkájának.

„A kutatásból egyértelműen látszik, hogy az emberek egyre nyitottabbak az alkoholmentes sörök iránt és hogy nagyon fontos számukra a kategória kapcsán a valódi söríz” - mondta Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója. „Reméljük, hogy a különleges technológiával készülő Dreher 24-el minden sör kedvelő megtalálja számítását, és előszeretettel választja majd, legyen szó munkáról, vezetésről, vagy akár szórakozásról.”

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Dreher Sörgyárak Zrt.













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu