A valódi sör ízzel rendelkező alkoholmentes nedű különlegessége az egyedi gyártási technológiában rejlik. A születésnap alkalmából a sörgyár kíváncsi volt a fogyasztók alkoholmentes sörrel kapcsolatos preferenciáira, és fogyasztási szokásaira.
Az online felmérésről többek között kiderül, hogy a többség a valódi, kesernyésebb sörízt részesíti előnyben, étkezések alkalmával fogyaszt előszeretettel alkoholmentes sört, és egyik kedvenc márkája a Dreher 24.
A Dreher Sörgyárak Zrt. egy éve mutatta be legújabb termékét, a Dreher 24-et. Az alkoholmentes sör különlegessége, hogy a forradalmian új gyártási eljárásnak köszönhetően igazi sörízzel és kesernyés ízvilággal rendelkezik. A technológia alapját egy természetes alapanyag, egy speciális élesztő képzi.
A Dreher 24 első évfordulója alkalmából a Dreher Sörgyárak Zrt. kíváncsi volt arra, hogy a magyar fogyasztók mit tartanak fontosnak az alkoholmentes sörrel kapcsolatban, megvizsgálta a fogyasztási alkalmakat és egyéb preferenciákat. A két hetes internetes mini-kutatáson több mint 1500 felnőtt vett részt – közel 600 nő és több mint 900 férfi.
A kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87%-a a sörízt tartja legfontosabbnak az alkoholmentes sörök kapcsán. Az ízvilág tekintetében 73%-a a kellemesen kesernyés ízű alkoholmentes söröket részesítik előnyben. A hölgyek 32%-a ellenben szereti az édeskésebb ízvilágot, míg a férfi válaszadók csupán 21%-a választana édesebb sört.
Gyakoriságot tekintve, a válaszadók 55%-a csak ritkán iszik alkoholmentes sört, azonban a férfiak 24%-a hetente akár többször is ezt választja az üdítő alternatívájaként.
A fogyasztási alkalmak vizsgálva a válaszadók 33%-a étkezések alkalmával, vagy vezetés esetén választja legtöbbször az alkoholmentes sört. A nemek megoszlását tekintve a nők 42%-a inkább étkezésekhez fogyasztja, míg a férfiak gyakrabban döntenek az alkoholmentes variáció mellett, ha még vezetniük kell. A válaszadók 8%-a munka közben is előszeretettel fogyaszt alkoholmentes sört.
Azt, hogy eddig miért nem fogyasztottak alkoholmentes sört a válaszadók 41%-a a nem megfelelő ízzel indokolta, 30%-uk azzal, hogy kevesebb helyen lehet kapni, 20%-uk pedig a kicsit magasabb árral magyarázta.
A fogyasztók sörízzel kapcsolatos preferenciáit igazolja, hogy a válaszadók 58%-a a spontán említésnél a Dreher 24-et mondta kedvenc márkájának.
„A kutatásból egyértelműen látszik, hogy az emberek egyre nyitottabbak az alkoholmentes sörök iránt és hogy nagyon fontos számukra a kategória kapcsán a valódi söríz” - mondta Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója. „Reméljük, hogy a különleges technológiával készülő Dreher 24-el minden sör kedvelő megtalálja számítását, és előszeretettel választja majd, legyen szó munkáról, vezetésről, vagy akár szórakozásról.”
|