A Lyoness egyből nagy dobással kezdett, hiszen már július első napjaiban eldőlt: olyan eseménynek lesz névadó főszponzora, amely mind a magyar, mind pedig a nemzetközi sportélet viszonylatában egyedülálló!
A Forma 1 „atyja”, Bernie Eccleston támogatásával és jóváhagyásával ugyanis Magyarországon szervezték meg a Hungaroring Magyar Nagydíj hivatalos kísérőrendezvényét, a Lyoness Hungaroring Festet (július 23-26.).
A Budai Várban a Forma 1 szerelmesei, a hungaricumok és a gasztronómia iránt érdeklődők, valamint a nívós programok kedvelői egyaránt megtalálták számításaikat! A száguldó cirkusz boxokkal és versenyautókkal beköltözött a Várba! A Lyoness kihelyezett standjánál a fesztivál ideje alatt regisztrálhattak is a Forma 1- rajongók.
Eközben, mondhatni „bemelegítésképpen” a Lyoness hálózatépítő csapata részt vett Debrecenben a Campus Fesztiválon (július 22-26.), amelynek idén először a város kedvelt zöldövezete, a Nagyerdő adott helyet. Az idei látogatószám nem várt érdeklődést mutatott: több, mint 35.000-en kapcsolódtak ki a 4 napos rendezvényen.
A következő állomás az Európa-szerte ismert és elismert Sziget Fesztivál volt (augusztus 12-16.), ahol a cég munkatársai fáradtságot nem ismerve, sokszor éjszakába nyúlóan dolgoztak a standon és a koncertek szomszédságában.
Augusztusban a karneváloké volt a főszerep: először a több évtizedes múltra visszatekintő Debreceni Virágkarneváli Héten és a Virágkarneválon (augusztus 15-20.) vett részt a Lyoness Hungary Kft. Debrecen szívében, a Kossuth téren egész héten több mint 400.000 potenciális látogató nézhette meg a cég standját.
Az államalapítás ünnepén, augusztus 20-án egyszerre két helyen is ott volt a Lyoness: hiszen a debreceni programhét zárónapjával egybeesett a szombathelyi Savaria Karnevál (augusztus 20-23.) nyitása, ahová szintén kitelepült a cég egy megkerülhetetlen helyre felépített standdal.
Szombathelyről Szegedre vezetett az út, ahol a SZIN-en, vagyis a Szegedi Ifjúsági Napokon (augusztus 26-29-) zárta a cég a hagyományos fesztiválszezont, ahol a Szigeten korábban megszólított fiatal hálózatépítők már a saját csapatukat toborozták.
A rendezvényturné következő állomása a SzeptEmber Feszt volt Budapesten (szeptember 4-6.). A Népligetben fiatalok, családok és baráti társaságok hallgatták végig, milyen előnyei vannak a vásárlói közösségnek.
Az igazi meglepetést a rendezvények sorában a Budapesti Nemzetközi Vásár – röviden BNV (szeptember 9-13.) jelentette, ahol már az első nap látogatottsága 20%-kal túlszárnyalta a tavalyi év első napját (a várt 45.000 fős látogatottságot jócskán meghaladva valamivel több, mint 50.000-en voltak kíváncsiak az idei Vásárra).
A Hungexpo területén épült fel a Lyoness idei legnagyobb standja, ahol minden órában előadást hallhattak az érdeklődők a Lyoness- rendszer lényegéről.
A BNV-vel egy időben a nyíregyházi Gyümölcskarneválon (szeptember 12.) is ott volt a cég, itt is a főtér legfrekventáltabb helyén állítottuk ki a nyári regisztráció nyereményjáték fődíját: a 3 MINI Cabrio egyikét.
Az idei rendezvényszezont a Westend tetőteraszán a Főszezon Kiállításon, valamint a Nők Lapja Családi Napon zártuk.
A nyár folyamán a feszített tempójú road shownak köszönhetően országszerte másfél millió ember találkozott a Lyoness- szel, és 3 hónap alatt több mint 80.000 fővel bővült a vásárlói közösség. A taglétszám immár elérte a 270 ezret!
|