A 18-49 évesek körében az RTL Klub átlagosan 33 százalékos közönségarányt ért el főműsoridőben, míg a TV2 mindössze 20,6 százalékot teljesített a fiatal felnőttek körében. A dobogó harmadik helyét a Viasat3 foglalhatta el (4,7% SHR), majd következik az MTV (4,2% SHR), a Cool TV (3,7% SHR) és a Film+ (3,5% SHR).
Az RTL Klub a hét minden napján fölényes győzelmet aratott. Nem talált legyőzőre az RTL Híradó, a Vacsoracsata estéről-estére megközelítette a 40 százalékos közönségarányt, míg az ellene küldött Párbaj a 20 százalékot sem érte el.
Magabiztosan győzött a Fókusz is, a Jóban Rosszban mellett nem tartottak ki a nézők jóban-rosszban. Óriási volt a héten is a Barátok közt tábora, amelynek szerdai epizódja a kereskedelmi célcsoport nézőinek 41 százalékát ültette a képernyő elé.
A TV2 Celebműszak című kísérlete kedden 12,8 százalékos piaci részesedéssel futott, a legnézettebb adásáról is elmondható, hogy alulról sem súrolta a 20 százalékos lélektani határt, így már nagyon érik a műszakváltás.
A Bajnokok Ligájának keddi mérkőzését annak ellenére is nézői érdektelenség fogadta, hogy a DVSC lépett pályára (21,4% SHR). A csapat vereséget szenvedett, a csatorna bukott, Mel Gibson és a Halálos fegyver 3 viszont tarolt (39,9% SHR).
A nézettségi toplista első 20 helyén csupa RTL-es műsor látható, a TV2 legkevésbé nézetlen adása a Charlie Angyalai 2-től vasárnap este vereséget szenvedő Apafej lett.
|