A műsorhoz másfél hónapon át tartó ATL kampány kapcsolódik. Print (napi, hetilapok, női magazinok) és közterületi (citylight) felületeken Budapesten és vidéki nagyvárosokban is megjelenik a Zone Club Külsőn innen, belsőn túl szlogennel futó műsora. Emellett a Chello Central Europe többi csatornáján erőteljes cross promócióval népszerűsíti a sorozatot. A kampány október 1-től november 15-ig tart.
Az október 7-én induló műsor versenyzői abban a hitben vágtak neki a szereplésnek, hogy külsejükkel kell elvarázsolniuk a zsűritagokat. Mit sem sejtenek arról, hogy a bírák műsorról-műsorra a belső tulajdonságaik alapján ejtik ki őket.
A három zsűritag - Nolé Marin stylist, Cheryl Tiegs modell-színésznő és Vanessa Minnillo tévés műsorvezető – rejtett kamerákkal figyeli, hogy a fiatalok hogyan reagálnak a váratlan szituációkra. A győztes a 100 ezer dolláros pénzjutalmon kívül a People magazin 100 legszebb embere összeállításába is bekerül.
|