Az RTL Klub a kereskedelmi célcsoport néző körében minden estét megnyert, átlagos közönségaránya pedig 31,7 százalékos lett, szemben a tv2 20,4 százalékával. A harmadik legnézettebb csatorna a Viasat3 (4,9 % SHR) volt a 39. héten, őt követi az MTV (4,2 % SHR) majd pedig holtversenyben a Film+ és a Cool TV (4 % SHR).
A 18-49 évesek körében legnézettebb műsorok toplistájának első 13 helyén kizárólag RTL Klubos műsorok láthatók, az élbolyban szokás szerint az RTL Hírek adásai és a Barátok közt epizódjai váltják egymást. Ötből négyszer győzött délután Mónika és az esti RTL Híradó.
Minden hétköznap nyert a Vacsoracsata-Fókusz-Barátok közt trió, de az RTL Klub hétvégén sem adott esélyt riválisának.
Mind a szombati, mind a vasárnapi filmversenynek egyértelmű győztese volt a piacvezető kereskedelmi csatorna. Ugyan a számok tükrében kijelenthető: a héten kevesen maradtak le az RTL Klub saját gyártású műsorairól, ám aki mégis, az visszanézheti őket az rtlmost.hu oldalán.
|