A férfiak átalakulóban vannak. Metamorfózisuk a társadalmi normák változásából fakad, és egyes feminin vonások megjelenésében csúcsosodik ki. Az urak gyakran, szinte öntudatlanul a megfelelni vágyás nyomása alatt formálódnak.
Külsejükkel és érzelmi világukkal is többet foglalkoznak, mint apáink vagy nagyapáink. A férfi fogyasztók megismerésének érdekében, Magyarországon első alkalommal 2009. szeptember 29-én rendeznek konferenciát. Helyszínül a Magyar Telekom Székház fog szolgálni.
A Magyar Fogyasztó Platform konferenciasorozatának részét képező Légy FÉRFI! című rendezvényen választ kapunk a férfiak életstílusával, kedvenc márkáival, szabadidejével, valamint a fogyasztási és a médiahasználati szokásaival összefüggő kérdéseinkre, illetve fény derül arra is, hogy az elmúlt évtizedekben hogyan változott a férfiak társadalomban betöltött szerepe.
Kiderítjük, hogy fogyasztási szokásaik alapján hányféle férfitípust lehet megkülönböztetni, továbbá, hogy milyen értékek fontosak számukra. Fény derül arra is, hogy a nők fogyasztása hogyan hat a férfiak fogyasztási szokásainak változásaira.
A nem kizárólag a marketing- és kommunikációs szféra érdeklődésére számot tartó eseményen neves szakemberek, többek között a GfK Hungária, a Braun & Partners Network, a Playboy Magazin, a TV2, a Comedy Central és a Young & Rubicam munkatársai mondják el a férfi célcsoport elérése közben szerzett tapasztalataikat.
A Légy FÉRFI! konferencia moderálására a szervezők Radnai Péter újságírót, a Playboy Magazin főszerkesztőjét kérték fel.
|