Gergely közvetlenül a kormányzati szférából került az Mmd-hez: több mint két éven át a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium szóvivőjeként tevékenykedett. Ezt megelőzően a szakember távközlési vállalatoknál és az Országgyűlésnél a kommunikációs és pr feladatokat látta el. Karrierjét újságíróként az Indexnél és a Népszabadságnál kezdte.
A 19 országban összesen 20 irodával rendelkező, kommunikációs cégcsoport a közép-kelet-európai, dél-kelet-európai és eurázsiai régió legnagyobb teljes körű szolgáltatást nyújtó PR és public affairs ügynöksége.
A Huntsworth csoport részeként, az Mmd nemrég jelentette be fúzióját testvérvállalataival, a Trimedia-val és a Graylinggel, amelynek eredményeképpen 2010 januárjától a világ harmadik legnagyobb független pr ügynöksége jön létre.
A magyar iroda ügyfélköre a hazai és nemzetközi piacon egyaránt ismert és elismert multinacionális vállalatokból tevődik össze, amelynek köszönhetően az Mmd Magyarország egyik legnagyobb kommunikációs és public affairs ügynöksége.
Az Mmd 2008-ban elnyerte a The Holmes Report legjobb public affairs tanácsadó cégnek járó díját, és a múlt hónapban megkapta a Stewies Award Nemzetközi Üzleti Díját a legjobb európai pr kampányért. Ezen kívül az Mmd több mint 1800 jelentkező közül Magyarországról egyedüliként bejutott a SABRE Awards idei döntőjébe.
Gergely a következőket nyilatkozta kinevezésével kapcsolatban: „Örömmel tölt el és büszke vagyok arra, hogy a sikeres magyar irodánk vezetője lehetek. Nagyon izgalmas időszak előtt állunk, hiszen hamarosan egy globális, fejlődő vállalat részévé válunk, és tovább építhetjük a magyar iroda sikereit, amelynek gyökerei egészen 1994-ig nyúlnak vissza. A hozzáadott érték, melyet az Mmd-hez hasonló ügynökségek tudnak nyújtani az ügyfélbázisuknak, kiemelten fontos a jelenlegi gazdasági helyzetben. Ez az oka annak, hogy optimisták vagyunk a további fejlődést és növekedést illetően.”
|