A vezető kereskedelmi csatorna több, mint tizenkét százalékpontos különbséggel és hét megnyert estével került a dobogó első helyére (32,2% heti átlag SHR). Őt követi jóval lemaradva második helyen a TV2 (19,8% SHR), majd utolsó dobogósként a Viasat3 (5,1% SHR).
Negyedik lett az M1 (4,3% SHR), ötödik a Film+ (4,0% SHR), a sort pedig alig egy százalékkal lemaradva a Cool TV (3,9% SHR) zárja.
Az elmúlt héten a Vacsoracsata, a Fókusz és a Barátok közt triója volt az RTL Klub sikerének kovácsa. Orosz Barbi nemcsak a vele főző Hujber Feriéket bolondította meg, de minden hétköznap este lekötötte a nézők közel 32%-át (SHR 18-49) is.
A Fókusz egész héten győzni tudott, kedd este az akkor televíziót néző fiatalok közel felét (46% SHR) ültette a képernyők elé. Brillírozott a Barátok közt is, a Mátyás király tériek története a hét majdnem minden napján 40% feletti közönségarányt hozott a csatornának.
A múlt hét talán leginkább várt műsora a Fábry Sándor műsorvezetésével bemutatkozó Legyen Ön is Milliomos új, sztáros kiadása volt. A showmester és híres vendégei a 18-49-es korosztály 28,7%-át érdekelték.
A hét legnézettebb filmje az RTL Klub vasárnap esti szupermozija, a Mr. és Mrs. Smith (35,4% SHR) lett a Jolie-Pitt álompár főszereplésével.
|