A végleges verzió elkészülte előtt a címlap többszöri tesztelésen esett át, ahol a felhasználók leginkább a átláthatóság, az egyszerűség és hatékonyság alapján osztályoztak.
A Workania mellett annak két külföldi testvérportálja: a szlovák és cseh Profesia is új főoldallal jelentkezik.
„Az új nyitólap leginkább az álláskeresőknek szól. A központi helyet a fő keresődoboz foglalja el, ahol több keresési kritérium is megadható, tőle jobbra pedig a felhasználók hasznos munkaerő-piaci információkat találnak. A vállalatoknak, hirdetőknek szóló információk pedig mind egy aloldalra kerültek, ahová szintén közvetlenül a főoldalról lehet eljutni.” – árulta el Ficza János, a Workania pr-képviselője.
A szlovákiai Workania internetes állásbörze a magyar Lapcom Kft. tulajdonában van. A site 2006-ban jelent meg munkaközvetítők hazai mezőnyében, s havi 150 ezres látogatottságával mára a piac egyik meghatározó szereplőjévé vált: 2007 januárja óta a hirdetések száma csaknem 400 százalékkal nőtt, a társaság szlovák testvéroldala – a www.profesia.sk –, hazájában szintén piacvezető.
A Workania kéthetente ad közre kutatási adatokat, abból kiindulva, hogy a vállalati protokoll sok esetben nem teszi lehetővé még a közvetlen kollégák körében való munkabérről folytatott diskurzusokat sem. Bár semmi nem tiltja, a magyar szokásrend alapján mégsem illő ezeket a kérdéseket firtatni.
A témával foglalkozó, komolyan vehető fórumok korábban nem léteztek, ezért a Workania létrehozott egy aktív Állás Fórumot, a munkapiaccal összefüggő vélemény- és tapasztalatcsere érdekében, amit az álláskeresők és a szakmai nyilvánosság véleményformálói ma már egyaránt igénybe vesznek.
|