A korábbi évek hagyományait követve a Coop Üzletlánc idén negyedik alkalommal, szervezte meg a „Coop Rally, a minőségi magyar termékekért” autós vetélkedőt szeptember 17-19. között, az Alföld és az Északi-középhegység érintésével.
„Örömünkre szolgál, hogy idén ismét részt vehettünk a kiváló minőségű hazai termékeket népszerűsítő autós vetélkedőn. A minőségi magyar termékek elkötelezett támogatójaként évről évre résztvevői vagyunk a magyar élelmiszeripar ezen kimagasló rendezvényének, idén azonban a megtisztelő házigazda szerepet is betölthettük. Az első autó 15:40 körül érkezett be hozzánk, és az utolsó autó pedig 17:20-kor hagyta el a FrieslandCampina telephelyét, amely egyben a sajtóesemény helyszínéül is szolgált. Így a Coop Üzletlánccal együttműködve lehetőségünk nyílott a közös értékek ápolására, valamint sikerült megosztanunk az esemény résztvevőivel azokat az eredményeket, amelyekre évtizedek óta büszkék vagyunk” - mondta Sipos Judit, a FrieslandCampina Hungária ZRt. kereskedelmi igazgatója.
A Pöttyös, a Milli és a Completa piacvezető márkákat gyártó FrieslandCampina Hungária ZRt. jogelődjei révén termékeivel már évek óta jelen van a fogyasztói és a gasztronómiai piacon.
A tavalyi évben 36,4 milliárd forintos nettó árbevételt realizáló cég Mátészalkán és Debrecenben gyártja népszerű termékeit. A debreceni üzem regionális szinten a FrieslandCampina vállalatcsoport egyik legnagyobb kapacitású üzeme, amely 2007 novemberében új túróüzemmel bővült.
A kétmillió eurós beruházás eredményeképpen Közép-Európa egyik legmodernebb üzemében készülnek a Milli termékek Debrecenben. Havi szinten, kizárólag magyar beszállítóktól több millió liter extra minőségű nyerstej kerül feldolgozásra.
A felvásárlási körzet kiemelten a kelet-magyarországi farmerekre fókuszál. A legfrissebb termelői tejből, a legkorszerűbb gyártási technológiával napi több 10 tonna túrót állít elő a cég, amellyel meghatározó szerepet tölt be a magyar kereskedelmi láncok forgalmában.
A cég magyar alapanyagokból, rendkívül magas színvonalon, kizárólag a minőségbiztosítási követelményrendszernek megfelelően évtizedek óta kedvelt finomságokat gyárt.
Akár a legnépszerűbb és egyben a legkeresettebb Pöttyös Túró Rudi, akár az ugyancsak évtizedes múlttal rendelkező Milli Mia Krémtúró vagy a hagyományos receptúra alapján előállított Milli Life+ Kaukázusi Kefir egyedülálló a piacon.
Elkötelezve Magyarország mellett, az évtizedes hagyományainkkal rendelkező termékek gyártásán túl a márkák termékpalettája állandóan bővül. Követve a kávé-krémesítési trendeket, a Completa márka évről évre szélesíti portfolióját.
A tavaly piacra dobott legújabb tagja, a Completa kávé-krémtej koncentráltan tartalmazza a tej értékes összetevőt, gazdag ízélményt nyújtva a kávé fogyasztóknak. Az idei tavasz igazi meglepetést hozott a desszert piacon is; bemutatkozott a Milli Mia puding termékcsalád.
Az új portfólió többféle alternatívát kínál a nyalánkságokat kedvelőknek: a hagyományosabb csokoládés és vaníliás pudingok mellett friss tejből készült krémes tejpudingok, és egy egészen egyedi puding különlegesség, a Piruet is a boltok polcaira került.
Az igazi Hungaricumnak számító Pöttyös Túró Rudi az idők folyamán ugyancsak folyamatosan fejlődik. Augusztus végével a Pöttyös új 10 Pontos mini bonbon snackkel jelent meg a piacon meggyes és kókuszos-mandulás ízben.
„Továbbá sikerünk titka a kölcsönös előnyökre épülő hatékony partneri együttműködésben rejlik. Hosszú évek partnersége áll mögöttünk; a Coop Rallyn való részvétel is a szoros partneri köteléket tükrözi. Magyar termékek iránti elkötelezettségünk, a hazai értékek kölcsönös tisztelete határozza meg mindennapjainkat. Megtiszteltetés számunkra, hogy közreműködésünkkel és termékeinkkel idén is hozzájárulhattunk a magyar termékek népszerűsítéséhez. Hisszük, hogy ez a nagyszerű kezdeményezés nemes célt szolgál, és méltó helyre emeli a minőségi hazai termékeket országszerte” – folytatta Sipos Judit.
|