A NESPRESSO, a prémium adagolt kávék piacvezetője, folytatja a 2008. júniusában megkezdett terjeszkedését a kereskedelmi egységekben. Elsőként Kelet-Európában, a Saturn Mammut áruházban, közel 20 nm-es kiemelt értékesítési helyen kapható mától a formatervezett kávéfőzőgépek teljes termékskálája.
Ez a kiemelt hely a Nespresso Corner nevet viseli, és arra hivatott, hogy a vásárlás újfajta élményét nyújtsa a kereskedelmi hálózatokban vásárlóknak. A zárt rendszerű, kapszulás kávék fogyasztása a válság ellenére nem csak Magyarországon, de a világon mindenhol folyamatos növekedést mutat, és ez a minőségbe vetett hit alapozta meg mindkét fél részéről a Nespresso Corner megnyitását.
Az adagolt kávék iránti kereslet leginkább az elektronikai termékeket forgalmazó láncokban növekedett annak ellenére, hogy számos adagolt kávékészülék független márkaboltokban vagy hipermarketekben is elérhető.
2009 szeptemberétől a Saturn Mammut áruházban megkülönböztetett termékkihelyezéssel jelentkezik a NESPRESSO, speciálisan erre a célra készített, a márka vizuális elemeit megjelenítő kóstoltató pultokkal.
A NESPRESSO Corner átláthatóvá teszi a NESPRESSO kínálatát, így az újfajta vásárlói élményt nyújt a fogyasztóknak; különleges környezetben, képzett hostessek segítségével fedezhetik fel a NESPRESSO kávégépeket és kóstolhatják meg a prémium minőségű kávékat.
Az adagolt kapszulás kávé készítésére kifejlesztett, formatervezett berendezések teljes választéka kapható a kiskereskedelmi hálózatban, úgy mint az Essenza, a CitiZ, a Le Cube, és a Lattissima modellek.
A kiskereskedelmi bevezetés keretében a helyszínen, egy 20 nm-en kialakított különleges környezetben a kávéínyencek maguk is megízlelhetik a 16 különleges Grand Cru kávéőrleményt.
Egy szuperprémium márka magyarországi térhódítása
A világszerte a tökéletes kávé szimbólumaként ismert NESPRESSO 2006 márciusában jelent meg Magyarországon. A márka magyarországi sikerét az egyedi, hármas pillérre épülő stratégia mellett a komoly hagyományokkal rendelkező magyar kávé-, illetve eszpresszókultúrának is köszönheti.
Flesch Gábor, a NESPRESSO magyarországi üzletfejlesztési vezetője szerint „az elmúlt két év eredményei azt bizonyítják, hogy a gyorsan növekvő hazai eszpresszó piacon a NESPRESSO tökéletes megoldás a vásárlók számára a kávézás tekintetében.”
A NESPRESSO a folyamatos növekedéssel és a megváltozott fogyasztói szokásokkal leginkább úgy tud lépést tartani, ha a kereskedelmi hálózatokban a szolgáltatás színvonalát növeli.
„A növekvő igényekre a kiskereskedelmi értékesítés bevezetése volt a válaszunk. Ennek első, átgondolt lépéseit 2007 őszén, néhány stratégiailag kiválasztott, hasonlóan prémium márkának számító design üzletbe történő belépéssel tettük meg. A cég az egyedi szempontok szerint kiválasztott üzletek mellett – válaszul a vásárlóktól érkező nagy érdeklődésre – a Saturn áruházakban és a Media Markt hálózat üzleteiben is megkezdte a NESPRESSO-gépek forgalmazását 2008 májusában. Ez a folyamat a Saturn Mammut áruházban megépített Nespresso Corner-rel újabb mérföldkőhöz érkezett. Hasonló Cornerek nyitását tervezzünk további üzletekben is” – nyilatkozta Flesch Gábor.
Telefonos és internetes rendelés Magyarországon is
A NESPRESSO magyar klubtagjainak kényelmét szolgáló komoly előrelépés, hogy a NESPRESSO termékei, azaz a kapszulába adagolt kávékeverékek, és a kávézáshoz szükséges kiegészítők a NESPRESSO Andrássy úti üzletén kívül a NESPRESSO Club-ban a 06 80 CLUB 80 telefonszámon vagy a www.nespresso.com címen online is megrendelhetők.
Az online rendeléshez kapcsolódóan 2009. július 1-től a minimum 200 kapszulát tartalmazó internetes rendelések esetén a Nespresso a házhozszállítás költségét átvállalja
|