| |
A Telenor a Dow Jones Sustainability Index legjobban teljesítő vállalata |
2007.09.24 |
|
Idén a Pannon tulajdonosa, a Telenor lett a Dow Jones Sustainability Index (DJSI) legjobban teljesítő mobilszolgáltató vállalata. A DJSI a világ 14 vezető mobil kommunikációs cégét rangsorolja, és a Telenor most először végzett az első helyen. A világ 12 országában több mint 34 ezer dolgozót foglalkoztató Telenornak ítélt díj a Pannon fenntarthatósági teljesítményét is elismeri.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy munkánkat ily módon is elismerték. Keményen dolgozunk, hogy működésünk minden területén megvalósítsuk a fenntarthatóságot. A DJSI első helye hosszú távú elkötelezettségünk gyümölcse. Rendkívüli motivációt nyújt ahhoz, hogy valamennyi piacunkon nagyobb szabadsághoz juttassuk az embereket, és segítsünk nekik mindennapi életük során maximálisan kiaknázni a kommunikációs szolgáltatásokban rejlő lehetőségeket” – jelentette ki Jon Fredrik Baksaas, a Telenor elnök-vezérigazgatója.
„A Pannon működésének fő motívuma a fenntarthatóság, vagyis a gazdasági, társadalmi és környezeti szempontok összehangolása, valamint az etikus működés. Az első helyezés a Pannon munkáját is elismeri, alátámasztja, hogy filozófiánk, társadalmi felelősségvállalási tevékenységünk jó alapokon nyugszik” – mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.
A Telenor különösen magas pontszámot ért el a társadalmi hozzájárulás terén. A DJSI nagyra értékelte a Telenor folyamatos törekvését a digitális szakadék megszüntetésére és elismerte távközlési szolgáltatásainak pozitív társadalmi hatását.
A DJSI-ről
Az 1999 óta működő Dow Jones Fenntarthatósági Index (Dow Jones Sustainability Indexes) az első olyan globális mutató, amely a fenntarthatóságra összpontosító vezető vállalatok pénzügyi teljesítményét kíséri figyelemmel. A DJSI a Dow Jones globális indexben szereplő 2500 legnagyobb vállalat felső 10 százalékára terjed ki. Az értékelés alapját egy részletesen kidolgozott módszertan adja, amelyben a vállalatok környezeti, társadalmi és gazdasági teljesítményét mérik. Az értékelés során vizsgálják az etikai kódexet és más önkéntes szabályozásokat, a vállalatirányítást és kockázatkezelést, a környezeti teljesítményt, a munkakörülményeket, a tehetségmenedzsmentet, a humán fejlesztést és a közösségi szerepvállalást.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
Referens: | Dr. Majorosi Emese |
| sajto@pannon.hu |
| +36 (20) 930-4000 |
Cég: | Pannon |
|
|