Mától várja a vásárlókat a Tesco áruházlánc legújabb tagja Szolnokon, amely a környezetbarát tervezés és kivitelezés révén tovább gazdagítja a Tesco energiatakarékos üzletek sorát. Az új, 1000 négyzetméteres szupermarket szeptember 4-től a hét minden napján várja a vásárlókat.
Az új Tesco szupermarket Szolnokon, a Karinthy Frigyes út 38. szám alatt található. Az autóval érkezők számára az 1000 négyzetméteres komplexum mellett 55 férőhelyes parkoló került kialakításra.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. felelős vállalatként valamennyi áruháza esetében igyekszik a környezetbarát technológiák alkalmazására, így természetesen a szolnoki szupermarket is az áruházlánc környezettudatos tervezési és kivitelezési koncepciójának példája.
Első alkalommal választott az áruházlánc fa építőanyagot. A természetes és környezetbarát módon előállítható anyagból készült a tartószerkezet és a külső burkolat egyaránt.
A szigetelést kőzetgyapot biztosítja, a tetőt pedig kétrétegű trapézlemez fedi, közte szintén kőzetgyapot szigeteléssel. A Tesco telepített erdőgazdaságból választotta a faanyagot. A felhasznált mennyiséget az erdőgazdaság munkatársai a feldolgozást követően újratelepítették.
A szolnoki szupermarket számos energiatakarékos és környezetbarát megoldást alkalmaz, amelyek jól példázzák az áruházlánc energiafogyasztás redukálására és káros gázkibocsátás csökkentésére irányuló törekvését. A Tesco ezt ez elvet, mint a környezetéért felelős vállalat a legfontosabb prioritások között kezeli.
Az alkalmazott technológiák megtalálhatóak például a levegő minőségét a mindenkori igény alapján szabályozó rendszerekben (légmennyiség és frisslevegő, valamint kondenzációs kazán és hőszivattyú a fűtési rendszerben), a korszerű világítás-technikában, valamint a kereskedelmi hűtés során alkalmazott megoldásokban, mint például a fagyasztóbútorok üvegtetővel való lefedése.
Az új, szolnoki szupermarket a Tescótól megszokott minőséggel és széles választékkal, nyitási akciókkal várja a vásárlókat a hét minden napján. Az áruház kínálatában megtalálhatók a kedvelt saját márkás termékek (Tesco Gazdaságos és Tesco Színes), valamint a tavasszal bevezetett Light Choices termékcsalád is, amely az egészséges életmód követői számára készült.
Ezen kívül elérhető az új, Családi Márkák névre keresztelt termékcsalád, amely az árérzékeny, ám kiváló minőségre vágyó vásárlók számára kínál alternatívát. A Tesco kedvelt ruházati márkái, a Cherokee és az F&F divatos, őszi darabjai a megszokott kedvező ár-érték aránnyal várják a vásárlókat.
A vásárlók olyan kézzelfogható környezetbarát megoldásokkal is találkozhatnak itt, mint a száz százalékban lebomló, eldobható bevásárlótáska, a visszaváltható ún. „örökzöld” táska, illetve a hosszantartó bevásárlótáskák kínálata.
„Fontos számunkra, hogy vásárlóink kényelmét szem előtt tartva, a lakóhelyükhöz minél közelebb tudjuk kiszolgálni őket. Reméljük, hogy a szolnokiak elégedettségét is elnyerjük a gazdag áruválasztékkal, a kedvező árakkal, és nem utolsó sorban a környezetbe harmonikusan illeszkedő, innovatív megoldásokat alkalmazó, energiatakarékos áruházunkkal”, mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
|