Nő, kocsi, foci és sör… valóban csak ez érdekli a férfiakat? Másképp feltéve a kérdést, minden férfi csak azt akarja: a nőt, a kocsit és hogy nyerjen a csapata. Sablonok és sztereotípiák. Ahogy a nők esetében, úgy a férfiaknál is szeretünk a kereteken belül maradni, ha marketing üzenetet fogalmazunk meg?
Légy FÉRFI! harsogja a konferencia címe, azaz válj olyanná, mint a célcsoportod. Érezz, mint ő, láss, mint ő, mert ha egyszer megragadod, akkor marad. Hogy miért? Mert a férfi márkahű, nem szeret kísérletezni, ha valami bevált, akkor azt megtartja. Vagy ez is sztereotípia?
Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen megvizsgálják, milyen a férfi ma. Utánajárnak, mely szerepekben érzi otthon magát, továbbá hogyan lehet megcélozni. Feltérképezik mit, miért vásárol, mennyire márkahű, mivel foglalkozik szabadidejében, és milyen tartalmakat fogyaszt.
Rávilágítanak, hogy fogyasztási szokásaik alapján hányféle férfitípust lehet megkülönböztetni illetve, hogy milyen értékek fontosak számukra. Szó lesz arról mennyiben más a „meleg” célcsoport, de fény derül arra is a nők fogyasztása hogyan hat a férfiak fogyasztási szokásainak változásaira.
A nem kizárólag a marketing és kommunikációs szféra érdeklődésére számot tartó eseményen neves szakemberek, többek között Braun Róbert (Braun & Partners Network), Felker Noémi (Noe's Ark), Katona Éva (MTE), Litkai Gergely (Comedy Central), Radnai Péter (Playboy), Steigervald Krisztán (GfK Hungária), Dr. Törőcsik Mária (Dr. Törőcsik Marketing Inspiráció) és Varga Renáta (DDB), fejtik ki véleményüket a férfiak fogyasztási szokásairól, és az elérésükhöz szükséges kommunikációs eszközökről.
|