| |
Az r-time üdvözli a TV2 döntését |
2009.07.22 |
Az r-time üdvözli, hogy két évvel saját KKV-kampánya után a TV2 is felismerte, hogy a televízió nem csak a multik hanem a kis és középvállalkozások számára is hatékony médium lehet marketingcéljaik megvalósítására.
|
A 18 televíziócsatorna és 6 online felület értékesítését végző kereskedőház, az r-time 2007-ben indította el b2b kampányát, amelynek üzenete: “R-time. Mert a TV már nem csak a nagyoké”.
Így hirdetett az RTL Klubon többek között a Vidámpark és a Vacansoleil Utazási Iroda is.
Az r-time tehát már 2007-ben felismerte a KKV szektor iránti nyitás fontosságát és azóta is folyamatosan igyekszik ezeket a kapcsolatokat építeni és a meglévő együttműködéseket megtartani.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
|
|