Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Rendezvényszervező ügynökséget választott a Superbrands Magyarország

2009.07.15
Pályázat útján választotta ki a 2009-es évi Superbrands Gála szervezőjét a Superbrands Magyarország. Az ügynökség feladata az esemény megszervezése és lebonyolítása lesz.

A 2009. március 26-án startoló meghívásos tender nyertese – a Superbrands Magyarország döntése alapján – az Absolute Event Kommunikációs Kft. A megbízás egyelőre az idei évre szól.

Az ügynökség legfontosabb feladata a 2009. decemberi Superbrands Gála megszervezése és lebonyolítása. A nagyszabású eseményen a program szervezője kiosztja az idei Superbrands címmel elismert márkák képviselőinek járó díjakat, továbbá a nemzetközi hagyományoknak megfelelően a Gálán mutatják be először a Superbrands és kapcsolódó társprogramjainak a kiadványait is.

Superbrands 2009 Gála, a társadalmi felelősségvállalás jegyében
A Gála szervezésekor tudatosan törekszünk arra, hogy meghívottjaink személyesen is átérezhessék, milyen könnyed és élvezetes is lehet felelősen cselekedni, éppen ezért a fentieken túl a nyertes feladata lesz a civil szervezetek bevonása, valamint jótékonysági célú akciók beépítése az estély programjába – hangsúlyozta Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója.

A Superbrands 2009 státuszról
A Brand Council minden – a Superbrands programban részt vevő – országban létrehoz egy független és önkéntes bizottságot, amelynek legfőbb feladata annak biztosítása, hogy csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státuszt.

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választják ki a 2009-es év hazai superbrandjeit.

A Superbrands címet elnyert márkáknak lehetőségük nyílik részt venni a Superbrands 2009 programban.

A Business Superbrands 2009 státuszról
A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.

A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – a kisebb vállalkozásokat, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.

A Business Superbrands címet elnyert márkáknak lehetőségük van részt venni a Business Superbrands 2009 programban.

Az eredetileg Nagy-Britanniából indult Superbrands program ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu