Az együttműködés célja, hogy a Kamara kommunikációs eszközök segítségével növelje ismertségét, és egy nehéz gazdasági időszakban segítse a tagvállalatokat üzletük stabilizálásában és sikeres működtetésében.
A BCCH szándéka, hogy aktív és rendszeres kommunikáció segítségével a gazdasági élet aktuális kérdéseiben a tagság igényeinek és problémáinak minél tágabb teret engedjen.
Mikola Gergely, a Kamara elnöke elmondta: “A Kamara alapvető célja, hogy hozzájáruljon tagjainak üzleti sikereihez. Éppen ezért stratégiánk része, hogy a tagság érdekeit és véleményét minél aktívabban tolmácsoljuk a külvilág felé. A Trust ideális választás a Kamara számára, mert bizonyította, hogy proaktív és megbízható stratégiai partner, aki hozzánk hasonlóan a nehéz gazdasági helyzetben is elkötelezett az magyarországi üzleti növekedése és versenyképessége iránt”.
“Számítunk a Trust-tal való szorosabb együttműködésre. Az ügynökség legfontosabb feladata az lesz, hogy elősegítse a Kamara hírnevének öregbítését, és a szervezet pozícionálását, mint a magyar üzleti élet fontos szereplője – kommentálta a döntést Csurgai Csilla a Kamara ügyvezető igazgatója.
“Nagyon örülünk a Kamara döntésének. A sikeres üzlet alapja számunkra az emberek közötti bizalom megteremtését jelenti. A public relations-t stratégiai eszközként, innovatívan használjuk ügyfeleink ismertsége és elismertsége növelése érdekében. Alapelvünk, hogy személyes felelősségvállalásunkkal és minőségi munkával nyerjük el, és tartsuk meg ügyfeleink bizalmát. Reméljük, hogy ennek jegyében, kommunikációs tanácsadásunk révén hatékonyan segítjük a Kamarát és tagjait üzleti céljaik megvalósításában.” – mondta, Mészáros Ilona a Trust ügyvezető igazgatója.
A Brit Kereskedelmi Kamara független, non-profit szervezet, amelynek küldetése, hogy képviselje a brit üzleti értékeket (versenyképesség, transzparencia, kiszámíthatóság, társadalmi felelősségvállalás), ápolja és fejlessze a Magyarország és az Egyesült Királyság közötti kereskedelmi kapcsolatokat és aktívan hozzájáruljon tagjai üzleti fejlődéséhez.
A Trust 2008-ban alapított, a Public Relations, Public Affairs és stratégiai kommunikáció területén integrált kommunikációs szolgáltatásokat nyújtó ügynökség. Alapítói a brit üzletember és marketing-szakértő Philip Bell, és a hazai kommunikációs szakmában évtizedes szakmai tapasztalattal bíró Mészáros Ilona.
|