Július 1-jétől négy héten át televíziós, az év végéig pedig online kampánnyal támogatja Formula OneTM partnerségét és legújabb LCD televíziójának népszerűsítését az LG. Az LH5000 a gyártó idei kiemelt, a Formula OneTM kommunikációban is szereplő modellje, amely elsősorban a sportszerető televíziózóknak kínálja forradalmi technológiáit. A kampány időzítése igazodik a Formula 1™ ING Magyar Nagydíj július 26-i időpontjához.
A televíziós kampány médiatervezéséért és –vásárlásáért hazánkban ezúttal is MindShare ügynökség volt felelős. Közreműködésüknek köszönhetően a nézők a csatornakínálatból az RTL Klub, a Film+, a National Geographic és a három Sport csatorna (1, 2, Klub) műsorán láthatják az LG reklámfilmjeit egy 20 és egy 30 másodperces szpotot. Előbbi a Formula OneTM partnerséghez kapcsolódó imázsfilm, utóbbi pedig az LG televízió egyedi technológiáit és az általuk megnövelt értékű felhasználói élményt hangsúlyozza.
A televíziós megjelenéseken felül online felületeken is megjelenik az LG, hiszen a partnerséget támogatandó a szórakoztatóelektronikai termékek egyik vezető gyártója egy Formula OneTM témájú blogot is támogat, mely a száguldó cirkusz rajongói mellett azoknak is szól, akik fogékonyak a fejlett technológia iránt. A blog friss és érdekes hírekkel, információkkal szolgál a Formula OneTM világáról, a technológiai újításokról és színes hírekkel akár a versenyzőkről is. A Formula OneTM Blogot bannerkampány erősíti az év hátralevő részében.
A böngészője lehet, hogy nem képes ezt a képet megjeleníteni. Az LG LH5000 többek között Full HD felbontást és TruMotion 200 Hz képfrissítést kínál a nézőknek, amely egyedülálló az LCD televíziók tekintetében. A két technológia kombinációjával a megjelenített képeken a mozgás tiszta és természetes, elmosódásnak nyoma sincs.
Az LH5000 automatikusan vezérelt háttérvilágítása pedig sokkal kiválóbb képeket kölcsönöz a készüléknek. Ily módon a Full HD 1080p felbontás minden egyes pixele természetes tisztaságot és élességet sugároz. Az LH5000 ezentúl olyan speciális funkciókkal is kedvez a televíziózóknak, mint a képernyővarázsló (Picture Wizard), az előre beállított AV módok, valamint a „24p Real Cinema”, amelyekkel az LH5000 képminősége a különböző programtípusokhoz, így filmekhez, játékokhoz, sportműsorokhoz egyaránt optimalizálható.
„Az ’A Technology Partner of Formula 1™’ cím tulajdonosaként célunk, hogy a fogyasztók igényeire szabott csúcstechnológiás termékeket dobjunk piacra, ilyen az LG LH5000 is. Hazánkban az elmúlt hónapban bemutatott készülék televíziós és online kampányát azért időzítettük a Formula 1™ ING Magyar Nagydíj idejére, mert a televízió tökéletes választás a futamok közvetítéseihez. Az LH5000 TruMotion 200 Hz technológiája segítségével a gyorsmozgásos jeleneteket is elmosódás nélkül, tökéletes minőségben jeleníti meg” – mondta Szili Krisztián, az LG Electronics Magyar Kft. regionális szórakoztatóelektronikai marketing menedzsere
A készülék megtekinthető az LG budapesti bemutatótermében és megvásárolható a boltokban. A 42 inches (106 cm) modell bruttó ajánlott fogyasztói ára 289 990 forint.
|