A Mio Technology, a világ vezető navigációs gyártója, elindította második blogját, amely az utazók és kirándulók valódi utazási élményeit mutatja be.
A márka szlogenjének hangsúlyozására (Fedezz fel többet! – Explore More!) a Mio új blogja olyan történeteket mutat be, amelyek izgalmas történelmi vagy helyi érdekességeket fednek fel a különböző országokról és városokról. Sőt, az utazási élmények megosztásával most új Mio GPS-t is nyerhet bárki a http://www.miobuzz.tv/travel/ oldalon.
Justine Liu, a Mio Technology globális marketingkommunikációs igazgatója elmondta: “A felfedezés, az «explore more» lényege nemcsak az utazás vagy az átutazás. Az emberek manapság többre értékelik, ha felfedezhetik az úticéljuk hátterét, kultúráját vagy a helyi gondolkodásmódot. A Mio utazási blogja arra bátorítja az olvasókat, hogy ismerjék meg ezeket a helyeket, és abban is segít nekik, hogy a helyi életérzéssel azonosulni tudjanak.”
A Mio Travel Blogot a Mio lelkes és kalandvágyó munkatársai töltik fel egyedi élményeikkel, amelyet így elsősorban a hasonló, utazást kedvelő olvasóknak szánnak.
A nyári utazási szezon kezdetén a Mio arra buzdítja a felhasználókat, hogy ők is osszák meg élményeiket és nyerjenek új GPS-eszközöket. Miután történetük megjelenik, a beküldő automatikusan részt vesz a havi sorsoláson, melynek díja a Mio terméke.
|