Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


26. heti nézettségelemzés - TV2

2009.06.29
A 26. héten teljes nap (17,1%-ról 18%-ra) és főműsoridőben (20,2%-ról 21,1%-ra) is nőtt a 18-49 évesek körében a TV2 nézettsége és közönségaránya a korábbi héthez viszonyítva.

Hétköznap délutánonként nőtt az össztévénézés, így Monkot leszámítva minden TV2-es műsor nézettsége és közönségaránya nőtt.

A Hal a tortán délutáni ismétlésekkel keddtől péntekig minden nap megnyerte az idősávját. Kiemelkedően teljesített a Tények, a TV2 hírműsora ugyanis hétköznap minden nap 30% fölötti közönségarányt hozott, és szerda kivételével nyerte is az idősávját.

Doktor House ahogy az lenni szokott, a héten is megnyerte saját idősávját, és javított is múlt heti teljesítményén, 484 ezer nézőjével ez volt a 18-49 éves korosztály kedvenc TV2-es műsora a héten.

Szombat este az Irigy Hónaljmirigy műsora megnyerte saját idősávját, az Impact – A Becsapódás napja c. film azonban alulmaradt a Titanic-kal szemben. Vasárnap nyert a Napló, és noha a kereskedelmi tévék vasárnap esti autós-üldözős filmjeiből (TV2: Az olasz meló, RTL Klub: Kicsi kocsi) ezúttal a konkurencia került ki győztesen, a TV2 késő esti, Robert Redford filmje, Az utolsó erőd is nyerni tudott saját sávjában.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu