A május elejétől június közepéig futó imázsépítő kampányhoz kapcsolódóan többek között a Figyelő, a Marketing & Média, a Napi Gazdaság, a Népszabadság, a Piac & Profit, a the line, valamint az Üzlet & Siker hasábjain jelent meg az ismered. szlogennel operáló hirdetés.
|
Szerettük volna emlékezetessé tenni a Superbrands program ötödik születésnapját. Úgy véltük, hogy a Magyarországon immár fél évtizede létező Superbrands státusz sikere folytán kiérdemel egy imázs-hadjáratot. Az országos kampány indulásával együtt új ruhába öltöztettük honlapunkat is, továbbá nyereményjátékot hirdettünk a széles publikum számára – mondta Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója.
Az ismered. szlogen alatt futó kampány kreatívját a B&P Brandaktív csapata készítette.
A Superbrands Magyarország az idei évtől még nagyobb hangsúlyt fektet kommunikációjában a program nyújtotta publicitás erejére. Így azt a feladatott kaptuk, hogy a kialakított kreatív egyszerre sugallja a Superbrands, továbbá a programban részt vevő márkák ismertségét, sokszínűségét. Az év első felében futó bevezető kampány folytatásaként év végén útjára engedjük a Róluk beszélünk szlogenű gyűjtőkampányt, amelynek immár hagyományosan a legkiválóbb brandek népszerűsítése a célja – hangsúlyozta Zimmermann Zsolt, a B&P Brandaktív art directora.
Az ismered.hu weboldalon futó, nyereményjátékkal is egybekötött szavazás eredményeit a Superbrands Magyarország közzéteszi honlapján, így a szakmai zsűri véleménye mellett megismerhetjük a széles publikum kedvenc márkáját, úti célját és személyiségét is.
A nyereményjáték győztese főszereplőjévé válik a decemberi Superbrands Gálának, továbbá partnerével kedvenc városába is elutazhat.
|