A Bombardier Transportation nyerte el a Nemzetközi Tömegközlekedési Szövetség (UITP) 2009. évi Kiállítási Marketing Díját. A díjat az UITP Bécsben megrendezett 58. Világkongresszusa ünnepélyes megnyitóján adták át a cég képviselőinek.
Az UITP áprilisban kérte fel a Mobilitás és Városi Tömegközlekedési Kiállításon résztvevő cégeket a rendezvényhez kapcsolódó marketing stratégiák kidolgozására. A kétévente megrendezésre kerülő kongresszus és kiállítás, melyre az idén június 8. és 11. között kerül sor, a tömegközlekedési szektor legjelentősebb nemzetközi fóruma.
„A Bombardier Transportation minden részletre kiterjedő, magas szakmai színvonalat képviselő, sokoldalú marketing stratégiát dolgozott ki, ezért ítéltük nekik a díjat. A cég jelentős mértékben hozzájárult az UITP tömegközlekedéssel kapcsolatos célkitűzéseinek előmozdításához" - mondta Dr. Hans Rat, az UITP főtitkára abból az alkalomból, hogy átadta a díjat Sharon Christiansnak, a Bombardier Transportation Kommunikációs és Közönségkapcsolati alelnökének.
A cég kiállításra kidolgozott marketing programja különféle eszközök és médiumok széles skáláját vonultatta fel. A kampányban helyet kaptak a több nyelven írott hírlevelek, a magazinokban és újságokban megjelent mellékletek, valamint a vasúti és az üzleti médiumokban indított nemzetközi reklámkampány.
A UITP kiállítás kapcsán a cég egy internetes microsite-ot is indított, mely az “Innovating Urban Mobility for the 21st Century” (A városi tömegközlekedés megújítása a XXI. század igényei szerint) címet viseli.
A honlap tematikája a Bombardier „The Climate is Right for Trains” (Ejött a vonatok ideje) jelmondatára épül. Ismerteti a környezetszennyezés csökkentését és a vasúti közlekedés összteljesítményének javítását szolgáló környezetbarát BOMBARDIER ECO4 portfoliót, és kiemelt helyen foglalkozik a bécsi kiállításon bemutatott termékekkel, például a BOMBARDIER FLEXITY 2 villamossal.
|